حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس دانشگاه پیام‌نور یزد:

ناآرامی‌های سال گذشته بیانگر بیچارگی دشمن بود

ناآرامی‌های سال گذشته بیانگر بیچارگی دشمن بود

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان یزد گفت: ناآرامی‌های سال گذشته بیانگر بیچارگی دشمن بود که باعث شد دست به اقداماتی نابخردانه بزند.

کاظم حمیدی‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به ناآرامی‌های سال گذشته در کشور اظهار کرد: تحرکات دشمن بعد از انقلاب به شیوه های گوناگون وجود داشته و آن‌ها از هر فرصتی استفاده کردند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان یزد ادامه داد: ناآرامی‌های سال گذشته بیانگر بیچارگی دشمن بود که باعث شد دست به اقداماتی نابخردانه بزند و با هجمه‌های رسانه‌ای تلاش کند به اهداف خود برسد و مردم را با خود همگام کند.

وی افزود: مردم نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه است و می‌دانند که دشمنان نظام اسلامی و انقلاب چه کسانی هستند، بنابراین ایستادگی در برابر دشمن را به درستی آموخته‌اند.

حمیدی‌زاده با بیان اینکه ناآرامی‌های سال گذشته توسط عوامل خارجی و دشمنان انقلاب اسلامی هدایت می‌شد، گفت: سودجویان داخلی با پشتیبانی کشورهای خارجی از این موضوع بهره‌برداری کرده و کشور را دچار آشوب و ناآرامی کردند و در این راستا اقدامات زیادی در فضای مجازی انجام دادند و تلاش کردند تا با همگام کردن برخی از هنرمندان کشور با خود، به شایعاتشان برچسب صداقت بزنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور یزد تصریح کرد: ارزش‌های ملی، معنوی و دینی و اقدامات دشمن در راستای نابودی این ارزش‌ها باید برای نسل جدید تبیین شود تا جوانان و نوجوانان ما دیگر هدف اصلی دشمن در راستای نابودی نظام اسلامی نباشند.

وی ادامه داد: تربیت دینی فرزندان و تلاش برای شناساندن صحیح دین اسلام به نسل جدید از دیگر مواردی است که در راستای نابودی اهداف دشمن بسیار کاربرد دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از