حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد:

ناآرامی سال گذشته بر مسائل اجتماعی تمرکز داشت

ناآرامی سال گذشته بر مسائل اجتماعی تمرکز داشت

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: در ناآرامی سال گذشته دشمن تلاش کرد تا در مسائل اجتماعی خلائی نفع خود پیدا کند و از آن طریق دست به فتنه بزند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کارگر در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به ناآرامی‌های سال گذشته در کشور اظهار کرد: ناآرامی‌های سال گذشته از جمله هزاران تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در جامعه و در نهایت تلاش آنها برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اتفاقات سال گذشته را ناراحت‌کننده دانست و بیان کرد: در ناآرامی‌های سال گذشته رسانه‌های خارجی تلاش کردند تا جای حق و باطل را عوض کنند و همین امر باعث شد تا خسارات زیادی به کشور و سرمایه‌های انسانی وارد شود که در این میان حافظان امنیت بیشترین میزان خسارت را متحمل شدند.

وی با اشاره به تاثیر رسانه‌ها در ناآرامی سال گذشته عنوان کرد: ناآرامی‌های سال گذشته از حیث ارزش و سطح، کیفیت و سطح بسیار پایینی داشت و دشمنان سعی می‌کردند با هجمه رسانه‌ای، اقلیت اغتشاش‌گران را به عنوان قشر کثیر جامعه نشان دهند و تلاش کردند تا با یافتن یک خلا به نفع خودشان و رسانه‌شان، ناآرامی را به نفع خود پیش ببرند.

کارگر با اشاره به عنصر حجاب که در ناآرامی‌های سال گذشته سوژه اصلی کاربران شده بود تصریح کرد: حجاب بخشی از ظاهر یک جامعه اسلامی است و اگر کسی آن را بگیرد، در واقع نماد یک جامعه اسلامی را سلب کرده است، ما باید حواسمان باشد که حجابیک ارزش دینی و بخشی از مقوله امر به معروف و نهی از منکر است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد ادامه داد: دشمن تلاش دارد تا با تمرکز بر بحث اجتماعی، دست به آشوب در کشور بزند، زیرا پس از فتنه ۸۸ متوجه شد که نمی‌تواند بر مسائل سیاسی تمرکز کند، بنابراین باید در مسائل اجتماعی عمده حواس خود را متمرکز کرده تا خلائی به نفع دشمن ایجاد نشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از