حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رئیس اتحادیه قالیشویی‌های یزد:

نرخ قالیشویی در یزد ابلاغ شد

نرخ قالیشویی در یزد ابلاغ شد

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش‌دستباف و قالیشویی‌های یزد گفت: نرخ قالیشویی در یزد با توجه به در پیش بودن سال جدید تقریبا یک هفته است که ابلاغ شده است.

محمدرضا نیکخواه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید نوروز گفت: نرخ قالیشویی در یزد با توجه به در پیش بودن سال جدید تقریبا یک هفته است که ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: نرخ  قالیشویی برای هر مترمربع فرش ماشینی در یزد 22 هزار تومان تعیین شده است و  برای نظارت بر رعایت این نرخ در قالیشویی‌ها گشت مشترک با بازرسان سازمان صنعت معدن تجارت و بازرسان اتاق اصناف در بازار در حال انجام است.

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش‌دستباف و قالیشویی‌های یزد با بیان اینکه نرخ قالیشویی در یزد نسبت به سال گذشته تقریبا 37 درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: نرخ قالیشویی در یزد پایین‌ترین نرخ در کشور است و شهرهای اطراف با جمعیتی مشابه نرخ‌های بسیار بالاتری برای قالیشویی تعیین کرده‌اند.

وی ادامه داد: بسیاری از قالیشویی‌ها در یزد با توجه به رقابت در بازار و رکودی که در بازار حکمفرماست با نرخی پایین‌تر از نرخ مصوب و کمتر از 20 هزار تومن برای هر مترمربع اقدام به قالیشویی می‌کنند.

نیکخواه گفت: بیش از 70 قالیشویی مجوزدار در یزد در حال فعالیت هستند و تخلف در اجرای نرخ تعیین شده قالیشویی در یزد کمتر از پنج درصد است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از