حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل‌ توسعه ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش:

هیأت‌های ورزشی بر باشگاه‌ها نظارت می‌کنند

هیأت‌های ورزشی بر باشگاه‌ها نظارت می‌کنند

مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: نظارت و بازرسی‌ها از باشگاه‌های مختلف به هیأت‌های ورزشی در سطح کشور واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان یزد، سیروس احمدی در همایش مدیریت باشگاه‌داری و راهکارهای افزایش درآمد مربیان در یزد گفت: نظارت و بازرسی‌ها از باشگاه‌های مختلف به هیأت‌های ورزشی در سطح کشور واگذار می‌شود. 

وی افزود: علت اینکه نظارت بر باشگاه‌ها به هیأت‌های ورزشی مرتبط واگذار می‌شود چون دستورالعمل تخصصی را فدراسیون‌ها نوشته‌اند و عمل به آن ضروری است. 

مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: رتبه‌بندی باشگاه‌های ورزشی در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته در همین راستا رتبه‌بندی از هفت محور و ۶۸ شاخص به ۱۹ شاخص در دو حوزه باشگاه‌های عمومی، سلامت‌محور و قهرمانی به استان‌ها ابلاغ شد.

همچنین زهیر حاجی حسینی گفت: باشگاه‌ها در کنار مأموریت اصلی خود در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی‌ تأثیرگذار هستند.

وی افزود: اهمیت توسعه ورزش همگانی بر کسی پوشیده نیست و همه ملزم‌ به تلاش در این راستا هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد افزود: طرح ملی ورزش و مردم گامی مهم در راستای توسعه ورزش همگانی خواهد بود و مردم به ورزش‌کردن ترغیب می‌شوند.

در این همایش، راهکارهای باشگاه‌داری و درآمدزایی نوین، مدیریت نیروی انسانی، برنامه‌ریزی و بازاریابی و مدیریت باشگاه‌داری و ارتباطات توسط مدرسان تدریس شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از