حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
دادستان عمومی و انقلاب یزد:

فردا روز وفاق همه مردم ایران است

فردا روز وفاق همه مردم ایران است

داستان عمومی و انقلاب یزد با بیان اینکه سازوکارهای لازم برای برگزاری انتخابات سالم اتخاذ شده است، گفت: هرکس رأی بیشتری آورد رئیس‌جمهور همه مردم است.

محمدرضا حدادزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، اظهار کرد: از صبح که فرایند انتخابات آغاز شده است، با کمک عوامل برگزاری انتخابات و نیروهای نظم و امنیت این فرآیند به‌طور امن و سالم انجام شده است.

وی ضمن تشکر از هواداران و ستادهای انتخاباتی که زمینه حضور پر شور را فراهم آوردند، بیان کرد: هر کسی رأی بیشتری آورد، رئیس‌جمهور همه مردم خواهد بود. از هواداران کاندیداها می‌خواهیم پس از انتخابات، نیز آرامش خود را حفظ کنند و مراقبت باشند تا شاهد جرم و تخلفی نباشیم.

دادستان عمومی و انقلاب یزد تصریح کرد: الآن وقت تبلیغ نیست و تبلیغات غیرمجاز در فضای مجازی و فیزیکی مستند‌سازی شده و پس از تشکیل پرونده، با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه دست‌اندرکاران انتخابات مراقبت کنند تا سوء جریانی اتفاق نیفتد، ادامه داد: به صراحت ماده ۳۳ قانون انتخابات، با افرادی که در شعب حضور پیدا کرده و به تبلیغات نامزد خاصی بپردازند، برخورد خواهد شد.

حدادزاده با بیان اینکه سازوکارهای مختلفی پیش‌بینی شده تا انتخابات در صحت و سلامت برگزار شود، هشدار داد: با تشکیک در صحت و سلامت انتخابات برخورد خواهد شد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از