حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
امام جمعه مهریز:

هر رأی حفاظت از آبروی نظام است

هر رأی حفاظت از آبروی نظام است

امام جمعه مهریز گفت:  انتخابات آبروی ملی و نظام جمهوری اسلامی است و به همین دلیل است که یکایک رأی ملت شریف ایران در این زمینه سرنوشت‌ساز و پراهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی‌الدينی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به در پیش داشتن حماسه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: این انتخابات زودهنگام پس از شهادت آیت‌الله رئیسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چراکه به تعبیر مقام معظم رهبری انتخابات یک پدیده پر دستاورد است.

وی افزود: برگزاری پرشکوه این انتخابات یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران است که با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای در روز هشتم تیرماه این دستاورد عظیم را رقم خواهند زد.

امام جمعه مهریز با بیان اینکه مشارکت حداکثری مهمترین اولویت در انتخابات است، عنوان کرد: پس از مشارکت حداکثری اینکه چه کسی انتخاب شود نیز مهمترین اولویت در انتخابات است که یکی از اثرات آن تولید اقتدار ملی و تقویت مقبولیت نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات دفع تهدیدها و تقویت قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است که باید این مهم رقم خورد.

محی‌الدينی با بیان اینکه مشارکت حداکثری الویت نظام مردم‌سالاری دینی است، تصریح کرد: این مهم باید رقم خورد و هر چه این مشارکت و حضور پررنگ‌تر باشد یکی از جلوه‌های اثرگذار در نمایش همبستگی ملی است و برکات فراوانی برای ملت ایران خواهد داشت.

وی افزود: ارتقاء ثبات سیاسی در کشور، افزایش همبستگی و وحدت ملی و افزایش قدرت ایران از جمله برکات مشارکت حداکثری درانتخابات است، که بدون تردید دشمنان ایران تلاش دارند تا این حماسه رقم نخورد.

امام جمعه مهریز با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات یک امر خیر است، عنوان کرد: در کار خیز نیز حاجت استخاره نیست و در این کار باید نه تنها از یکدیگر پیشی گرفت بلکه باید دیگران را نیز به این امر خیر دعوت کنیم.

وی افزود: انتخابات آبروی ملی و نظام جمهوری اسلامی است و به همین دلیل است که یکایک رأی ملت شریف ایران در این زمینه سرنوشت‌ساز و پراهمیت است.

محی‌الدينی با اشاره به اهمیت انتخاب فردی اصلح بیان کرد: مردم باید با دیدگاه کاندیدها آشنا شوند تا بتوانند فرد اصلح را که دارای ملاک‌های انقلاب است و توانایی پوشاندن جامه عمل به وعده‌های خود و عمل به آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، انتخاب کنند.

انتهای  خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از