حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرماندار مهریز:

هنرمندان با ابزار هنر شهدا را معرفی کنند

هنرمندان با ابزار هنر شهدا را معرفی کنند

فرماندار شهرستان مهریز گفت: ضرورت دارد هنرمندان شهرستان مهریز، شهدا را با ابزار هنر بیش‌ازپیش به مردم بشناسانند.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز؛ محمد دهقان بنادکی در جمع هنرمندان شهرستان مهریز اظهار کرد: هنرمندانی که در حوزه‌های تئاتر، موسیقی، شعر و نقاشی فعالیت می‌کنند، به‌طور جدی‌تر در حوزه مقاومت فعالیت کنند.

فرماندار شهرستان مهریز با تأکید بر لزوم شناساندن هر چه بیشتر شهدای شهرستان با ابزار هنر به مردم و جوانان ادامه داد: طی یک سال گذشته وضعیت فرهنگی، اجتماعی و هنر شهرستان مهریز مطلوب بوده و در این راستا نوجوانان و جوانان شهرستان در مسابقات مختلف حائز رتبه‌های خوبی شدند؛ اما نیاز است همت و تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت ایده‌پردازی و نوآوری در هنر گفت: ارائه طرح‌های ابتکاری و نو راه پیشرفت در کارهای هنری را هموار می‌کند.

دهقان بنادکی بر استفاده از تجربه‌های پیشکسوتان، پویایی انجمن‌ها و انجام کارهای ابتکاری و جدید تأکید کرد و افزود: این موارد باعث می‌شود سطح و کیفیت کارها بالا برود.

وی خطاب به هنرمندان شهرستان گفت: طرح و ایده‌های نو و ابتکاری را تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارائه دهید؛ فرمانداری و ارگان‌های مرتبط هم حمایت‌های لازم را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از