حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام جمعه بخش مرکزی یزد:

هنیه جلوه وحدت گروه‌های جبهه مقاومت است

هنیه جلوه وحدت گروه‌های جبهه مقاومت است

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: اسماعیل هنیه یک خطیب جمعه و یک انسان دانشمندی بود که با علم خودش در میان مردم موثر بود و نماد مقاومت بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی عصر امروز در تجمع مردم یزد در میدان امیرچقماق  و در محکومیت شهادت اسماعیل هنیه با اشاره به اینکه حضور مردم در این مکان به معنای اعلام حمایت از جبهه مقاومت است،اظهار کرد: جبهه مقاومت ریشه در آیات قران دارد و برای امنیت ملت ایران تشکیل شده تا آرامش را در جامعه اسلامی برقرار کند.

وی ادامه داد: اگر جبهه مقاومت حضور نداشت امروز آرامش در کشور، غرب آسیا و حتی  برای جهان بشریت امنیتی نیز وجود نداشت و پیام جبهه مقاومت ایجاد آرامش در منطقه با جلوگیری از شلوغ کاری و تهاجمات دشمن است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد دومین پیام حضور مردم را در این تجمع را اینگونه شرح داد و گفت: شما با به شهادت رساندن مردانی مثل اسماعیل هنیه هیچ وقت نمی توانید در فعالیت جبهه مقاومت خللی ایجاد کنید، شما حتی نتوانستید با کشتن صدها کودک و جوان در غزه موفق شوید و مطمئن باشید نخواهید توانست با این اقدامات رذیلانه برای خود امنیت ایجاد کنید.

وی با اشاره به بازی‌های المپیک اظهار داشت:  در جریان این بازی‌ها روشنگری مردم نسبت به جنایات رزیم صهیونیستی را داریم مشاهده می کنیم و میزان موج نفرتی که در این مسابقات در حال گسترش است نشان از موج رو به رشد نفرت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

مدرسی با اشاره به اینکه اسماعیل هنیه مردی با جلوه‌ها و ابعاد گوناگون بود، تصریح کرد: اسماعیل هنیه یک خطیب جمعه و یک انسان دانشمندی بود که با علم خودش در میان مردم موثر بود و دومین جلوه وی نماد مقاومت بود، به نحوی که وی خود در صحنه‌ها حضور داشت، هنیه عامل وحدت بین گروه‌های مقاومت بود و نیز نمادی از ایثارگری بود  به نحوی که بیش از۳۰ نفر از اقوام وی شهید شده بودند ولی  خم به ابرو نیاورده بود.

وی ادامه داد: در طول این ۱۰ ماه بسیاری از نزدیکان خود را از دست داده بود و این معنای واقعی انسان‌هایی است که برای خدا و هدف والای وی فعالیت می‌کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از