حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
با پیگیری سپاه الغدیر استان یزد انجام گرفت؛

واردات ۳۵ هزار تن نهاده دامی به یزد

واردات ۳۵ هزار تن نهاده دامی به یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در سپاه الغدیر ۳۵ هزار تن نهاده‌های دامی وارد کشور شد که از این مقدار ۴ هزار تن وارد استان یزد شد.

سردار حسین زارع‌کمالی در گفتگو با «یزدرسا»، با بیان اینکه به‌واسطه کمبود نهاده‌های دامی، صنعت دام و طیور استان دچار مشکلات زیادی بودند، گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته در سپاه الغدیر ۳۵ هزار تن نهاده‌های دامی وارد کشور شد که از این مقدار ۴ هزار تن وارد استان یزد شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: مسئله تأمین نهاده‌های دامی که به‌واسطه پدیده خشکسالی و گرانی نهاده‌ها پیچیده شده بود، مشکلات روزافزونی برای تولیدکنندگان دام و طیور در کشور و استان ایجاد کرده بود و سپاه الغدیر استان یزد در حال پیگیری برای واردکردن ۱۰۰ هزار تن نهاده‌های دامی به کشور است که به‌زودی تحقق پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پیش‌ازاین خرید نهاده‌های دامی بیش از ۳ ماه به طول می‌انجامید، یادآور شد: در پی نیاز فعالان عرصه دام و طیور استان به نهاده‌های دامی، منویات مقام معظم رهبری در راستای کمک به تولید و با پیگیری‌های متعدد سپاه الغدیر، تولیدکنندگان دام و طیور می‌توانند با این فرایند، تأمین نهاده‌های خود را از مرکز استان و در کوتاه‌ترین زمان انجام دهند.

زارع کمالی عنوان کرد: با اقدامات صورت‌گرفته توسط سپاه الغدیر استان یزد اکنون واردات نهاده‌های دامی به طور تخصصی توسط واردکنندگان یزدی و از طریق ارز حاصل از صادرات انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از