حالت تاریک
چهارشنبه, 18 مهر 1403
وقفه تسهیلات عامل تاخیر در تحویل مسکن ملی
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد:

وقفه تسهیلات عامل تاخیر در تحویل مسکن ملی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد گفت: آورده متقاضیان، سرعت‌عمل پیمانکاران و تسهیلات پرداختی از عوامل تعیین‌کننده برای زمان تحویل پروژه مسکن ملی است.

محمدرضا عظیم‌زاده در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه ملی مسکن یزد، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد یکی از چهار کارگزاری است که طرح نهضت ملی مسکن را در استان یزد اجرا می‌کند.
وی ادامه داد: در حال حاضر سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد، پیمانکار ساخت ۱۰ هزار مسکن در استان، شامل ۴ هزار واحد آپارتمانی و همچنین ۶ هزار واحد ویلایی طرح ملی مسکن است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد بیان کرد: تاکنون حدود ۴۵۰ واحد تحویل متقاضیان شده و حدود ۶۰۰ واحد دیگر نیز تا پایان سال تحویل خواهد شد.

وی افزود: عملیات اجرایی ساخت ۱۰ هزار واحد پروژه نهضت ملی مسکن شروع شده و دارای پیشرفت فیزیکی مختلفی است.

عظیم‌زاده در مورد زمان تحویل واحدها به متقاضیان اظهار کرد: تحویل پروژه‌ها به سه عامل مهم بستگی دارد؛ آورده متقاضیان، سرعت‌عمل پیمانکاران و وام و تسهیلات پرداختی از عوامل تعیین‌کننده برای زمان تحویل پروژه است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در استان یزد در زمینه انجام تعهدات از سوی پیمانکاران مشکلی وجود ندارد، اما در زمینه آورده متقاضیان و اخذ وام و تسهیلات با وقفه‌هایی روبه‌رو هستیم و این موضوع باعث تأخیر در تحویل پروژه می‌شود.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از