حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد مطرح کرد:

پاسداران با جان خود پای آرمان‌های انقلاب ایستادند

پاسداران با جان خود پای آرمان‌های انقلاب ایستادند

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: پاسداران باوفا و مخلص انقلاب اسلامی با جان خودشان از آرمان‌های انقلاب و منافع مردم دفاع خواهند کرد و رهبری و مردم را تنها نخواهند گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا»، آیت‌الله محمدرضا ناصری عصر امروز در دیدار با تعدادی از پاسداران سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت روز پاسدار با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) حوادث دوران پهلوی و تاریخ ایران اسلامی را به‌صورت کامل مورد بررسی و تحلیل قرار داده بود اظهار داشت: یک رهبر که قصد تشکیل یک حکومت جهانی دارد باید از لحاظ مسائل انقلابی مستحکم و مقاوم باشد و درعین‌حال شجاع باشد و از ممانعت‌ها و زخم‌زبان‌ها نترسد که امام خمینی به‌صورت کامل این ویژگی را داشت.

وی ادامه داد: دومین موضوع که باید رهبر توجه داشته باشد تشکیل سازوکاری برای صیانت از انقلاب بود که امام خمینی (ره) برای این موضوع نیز برنامه داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه امام خمینی (ره) در تشکیل انقلاب اسلامی یک برنامه‌ریزی دقیقی داشت و برای پیروزی و ایستادگی برنامه داشت  تصریح کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی سه مرحله را پشت سر گذاشت تا به مرحله پیروزی رسید که اولین مرحله روشنگری و افزایش بصیرت جامعه بود.

ناصری با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) به دنبال ریاست و نام و نشان نبود و تنها هدفش رضایت پروردگار بود اظهار داشت: مرحله دوم انقلاب از تبعید امام خمینی (ره) به نجف اشرف شروع شد و دریای نجف را متلاطم کرد و دیدگاه‌های حکومت اسلامی را کاملاً آنجا تشریح کرد و باعث شد بسیاری از علما و بزرگان با ابعاد شخصیتی بزرگ ایشان آشنا شوند.

وی افزود: بعدازاین مرحله لازم بود گفتمان انقلاب اسلامی در سراسر جهان پخش شود و هم‌زمانی این اتفاق با تبعید امام خمینی (ره) در پاریس شروع شد که روزانه ایشان با صدها خبرنگار و تحلیل‌گر مصاحبه و گفتگو می‌کرد و در آنجا جهانیان با دیدگاه انقلاب اسلامی به‌صورت کامل آشنا شدند.

نماینده ولی‌فقیه در ادامه با بیان اینکه امام خمینی (ره) ایشان تمام این مراحل را تنهایی پشت سر گذاشت و امام خمینی متوسل به خدا بود و با نور خدا حرکت می‌کرد تصریح کرد: در دوران حاضر به‌واسطه پاسداران باوفا و عزیز و مخلصی که وجود دارد، مقام معظم رهبری آن تنهایی که در ابتدای انقلاب، امام خمینی (ره) داشتند دیگر ندارند و یارانی دارند که تا پای جان برای آرمان‌های انقلاب ایستادند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از