حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
پروژه‌های نیمه‌تمام تعیین تکلیف شود
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد عنوان کرد:

پروژه‌های نیمه‌تمام تعیین تکلیف شود

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین اولویت کاری باید، انتخاب مدیران و معاونان باروحیه پای‌کار بودن، کارآزموده و کارآمد باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، محمود نوری شادکام در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: در بحث پژوهش باید دانشگاه از نسل سوم به نسل چهارم ارتقا پیدا کند و به سمت تولید فرآورده‌های صنعتی پزشکی و تقویت علم و فناوری حرکت کنیم . 

وی اظهار داشت: مردم‌داری، تکریم و حفظ حرمت مردم از اولویت‌های کاری مدیران و معاونانی است که انتخاب می‌شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در پایان گفت: امیدواریم نمایندگان یزد در سطح استان و همچنین در سطح کشور با همراهی و همدلی در راستای ارتقای سلامت و پیشرفت دانشگاه ما را یاری کنند . 

محمد صالح جوکار هم ضمن تبریک انتصاب نوری شادکام و آرزوی توفیق برای وی گفت: اولین اولویت کاری باید، انتخاب مدیران و معاونان باروحیه پای‌کار بودن، کارآزموده و کارآمد باشد.

وی افزود: آموزش در دانشگاه باید جدی گرفته شود و موضوع قطب درمان پیگیری و نقشه راه باید مشخص باشد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورت پیگیری موافقت‌نامه‌هایی که در سطح وزارت انعقاد می شود، هر گونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی خواهیم داشت و باید از ظرفیت‌های دیگران هم استفاده کنیم .

جوکار اظهار داشت: باید مردم احساس کنند سرپرست و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در کنارشان هستند و مشکلات مردم و ارباب‌رجوع را پاسخ می‌دهند. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از