حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
در کرمان؛

پوستر «فتح‌المبین» با حضور هنرمندان یزدی طراحی می‌شود

پوستر «فتح‌المبین» با حضور هنرمندان یزدی طراحی می‌شود

رویداد طراحی پوستر فتح‌المبین با حضور هنرمندان استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد و خراسان جنوبی در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش یزدرسا، رویداد منطقه‌ای تولید پوستر فتح‌المبین با محوریت فلسطین و با شرکت ۴۰ هنرمند از پنج استان یزد، هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان برگزار می‌شود.

 

این رویداد از ۲۷ مهرماه به مدت ۲ روز و در محورهای فلسطین آزاد، عملیات طوفان‌الاقصی و جنایات صهیونیست‌ها و در بخش‌های گرافیک، تصویرسازی و حروف نگاری انجام می‌شود که از استان یزد حسین دشتی اردکانی کارشناس هنرهای تجسمی حوزه هنری استان یزد به همراه محمد حسین عزیزی، سجاد آخوندی، سید محمد یاسین مختاری و سید ابوالفضل حسینی حضور دارند. 

 

در مدت برگزاری رویداد فتح المبین شرکت‌کنندگان در کارگاهی زیر نظر ۲ نفر از اساتید به طراحی و تولید پوستر می‌پردازند که آثار تولیدی در این رویداد به صورت حقیقی و مجازی در سطح استانی، کشوری و بین‌المللی اکران خواهند شد.

 

رویداد منطقه‌ای فتح‌المبین به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و با مشارکت شهرداری کرمان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایتخت مقاومت جهان اسلام کرمان در حال برگزاری است. 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از