حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مدیرکل ارشاد استان یزد خبر داد:

پوشش اجلاس اکو در یزد توسط رسانه‌های خارجی

پوشش اجلاس اکو در یزد توسط رسانه‌های خارجی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: سه رسانه خارجی اجلاس اکو و سفر سُفرای کشورهای عضو ACD به استان یزد را پوشش رسانه‌ای می‌دهند.

احسان عابدی در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» گفت: سه رسانه خارجی اجلاس اکو و سفر سُفرای کشورهای عضو ACD  به استان یزد را پوشش رسانه‌ای می‌دهند.

وی ادامه داد: با هماهنگی که با اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت ارشاد انجام شد از خبرنگاران رسانه‌های خارجی برای پوشش این رویداد دعوت شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: خبرنگارانی از خبرگزاری آناتولی ترکیه، تلویزیون سی سی تی وی چین و تلویزیون سی ام جی چین به یزد سفر می‌کنند و طی دو روز رویدادها و برنامه‌های نشست سفرای کشورهای عضو ACD در استان یزد را پوشش رسانه‌ای می‌دهند.

وی با اشاره به انتخاب یزد به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا ادامه داد: ۵۵ سفر و نماینده از ۱۵ کشور جهان برای شرکت در مجمع گفتگوی همکاری آسیایی در استان یزد در روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه به یزد سفر می‌کنند.

عابدی افزود: در این مجمع علاوه بر دبیرکل اکو و رئیس موسسه فرهنگی آن، سفرایی از کشورهای ترکیه، ترکمنستان، ازبکستان، تاجکیستان، پاکستان، قزاقستان، اندونزی، مالزی، فیلیپین، تایلند و قرقیزستان حضور دارند که این مجمع توسط رسانه‌های داخلی و سه رسانه خارجی پوشش داده می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از