حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
از میان ۴۰۰ نونهال کشتی‌گیر؛

کشتی‌گیر یزدی دومین استعداد برتر کشور شد

کشتی‌گیر یزدی دومین استعداد برتر کشور شد

کشتی‌گیر نونهال یزدی در چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد المپیاد استعدادهای برتر کشور به نایب قهرمانی رسید.

به گزارش یزدرسا، چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور قریب به ۴۰۰ نونهال کشتی‌گیر از ۳۱ استان در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریورماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد و حسینی نونهال مهریزی به عنوان نایب قهرمانی کشور رسید.

در وزن ۴۸ کیلوگرم این رقابت ها سید ابوالفضل حسینی نونهال خوش آتیه کشتی استان یزد با مربیگری مسعود نصیریان با درخشش و غلبه بر رقبایی از استان‌های گلستان، کرمانشاه، لرستان و گیلان به فینال این‌ مسابقات رسید و در دیدار نهایی با باخت خفیف ۶ بر ۵ مقابل نماینده استان قم در حالی به مدال نقره کشور دست یافت که از آخرین حضور نماینده یزد در فینال مسابقات کشتی آزاد نونهالان سراسر کشور قریب به ۲۰ سال می‌گذشت.

سایر آزادکاران یزدی اعزامی به این رقابت‌ها علیرغم‌ چند برد در مرحله اول در اوزان مختلف و صعود به دور دوم ، از رسیدن به سکوی کشور باز ماندند.

همچنین تیم کشتی آزاد نونهالان استان یزد با احتساب نایب قهرمانی حسینی و چند برد در مراحل مقدماتی توسط سایر کشتی‌گیران به رتبه دهم تیمی از بین ۳۱ تیم حاضر در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور رسید.

تیم کشتی آزاد نونهالان استان یزد به محض ورود به یزد مورد استقبال ذهبی رئیس هیئت کشتی استان یزد، دهقان دبیر و برهانی مسئول کمیته مسابقات قرار گرفتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از