حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
چراغ راه؛

کلید بهشت نماز اول وقت است

کلید بهشت نماز اول وقت است

شهید حمید زارع‌زاده مهریزی 25 بهمن 1347 در شهرستان مهریز یزد به دنیا آمد و سرانجام 21 تیر 1367 در فکه شیمیایی شد و به شهادت رسید.

به گزارش «یزدرسا»، شهید حمید زارع‌زاده مهریزی 25 بهمن 1347 در شهرستان مهریز یزد به دنیا آمد و تا پایان دوره راهنمایی تحصیل کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان سرباز ارتش با سمت تک تیرانداز راهی جبهه های حق علیه باطل شد. سرانجام 21 تیر 1367 در فکه شیمیایی شد و به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای محله بغداد آباد علیا زادگاهش به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام را در یزدرسا بخوانید:

ﻧﻤﺎز را ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﻪ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺑﺨﻮاﻧﻴﺪ در ﻫﺮ ﻛﺎری ﺧﺪا را از ﻳﺎد ﻧﺒﺮﻳﺪ ﺧﺪاﻳﺎ ﺗﻮ را ﻗﺴﻢ می دﻫﻢ ﻛﻪ ﻫﻤﻪ را از ﺷﺮ ﺷﻴﻄﺎن ﻧﺠﺎت ﺑﺪه و دﻳﮕﺮ ای ﻋﺰﻳﺰان ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻛﻠﻤﻪ ﻻ اﻟﻪ اﻻ اﷲ را از ﻳﺎد ﻧﺒﺮﻳﺪ ﻛﻪ ﻣﺸﻜﻞ ﮔﺸﺎﺳﺖ. ﻛﻠﻴﺪ ﺑﻬﺸﺖ ﻧﻤﺎز اول وﻗﺖ اﺳﺖ ﺧﻮاﻫﺮاﻧﻢ ﺣﺠﺎﺑﺘﺎن را ﻓﺮاﻣﻮش ﻧﻜﻨﻴﺪ.

هرچه شما کرديد پشتيبان اين انقلاب باشيد و مواظب باشيد که اين منافقان و احتکارکننده‌ها و گرانفروشان را سرکوب کنيد و راه سوء استفاده را ندهيد و مشت محکمی بر دهان تمامی ابرقدرت‌ها و دزدان از خدا بی خبر بزنيد و هرچه شما کرديد و امام هرچه گفت عمل کنيد حکم امام زمان است و حکم امام زمان از خدا است و بدانيد خدا هرگز بد بنده اش را نمی‌خواهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از