حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

کمبود تجهیزات از مشکلات مهم آتش‌نشانی یزد است

کمبود تجهیزات از مشکلات مهم آتش‌نشانی یزد است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: کمبود تجهیزات به روز و نیرو از مشکلات جدی آتش‌نشانی یزد است که علاوه بر این شهرستان به سایر نقاط استان نیز خدمات‌دهی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری یزدرسا، عزیزالله سیفی اظهار کرد: امروز هفتم مهرماه به نام روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اعلام شده و این نامگذاری‌ها برای این است که توجه مردم و مسئولان به آن بخش جلب شود.

وی ادامه داد: در دوران مسئولیت شورای ششم شهر یزد و از سال ۱۴۰۰ تاکنون ردیف اعتبارات آتش نشانی بیش از ۴ برابر شده است و نشان از توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر به این بخش است، اما علیرغم این افزایش هنوز کمبودهای زیادی وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در سیل سال گذشته بسیاری از تجهیزات را نداشتیم و مجبور شدیم از اصفهان، خراسان رضوی و حتی از استان‌های شمال کشور درخواست کنیم تا برای تخلیه آب کمک کنند و متاسفانه برخی از وسایل اولیه را نیز آتش‌نشانی یزد نداشت.

سیفی ادامه داد: از سال گذشته تا کنون خوشبختانه برخی از تجهیزات لازم و چند خودرو خریداری شد، ولی آتش‌نشانی یزد از نظر تجهیزات روز و هم از نظر نیروی انسانی کمبودهای زیادی دارد؛ این واحد فقط برای مرکز استان نیست و مجموع شهرستان‌های استان را خدمات‌رسانی می‌کند، بنابراین توجه مسئولان استانی باید به این حوزه بیشتر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: از همه مسئولان استان درخواست داریم برای تجهیز و کمک به آتش‌نشانی یزد پای کار آمده و مشکلات را حل کنند، زیرا مستقیم با جان و مال مردم در ارتباط است و اگر تامین نشود قطعا ضرر آن به همه خواهد رسید .

منبع: ایرنا

انتهای پیام/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از