حالت تاریک
پنج‌شنبه, 27 اردیبهشت 1403
جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد انجام گرفت؛

کمک ۵۰۰ میلیون‌تومانی نیکوکاران زارچی در جشن گلریزان

کمک ۵۰۰ میلیون‌تومانی نیکوکاران زارچی در جشن گلریزان

جشن گلریزان شهرستان زارچ ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با اهدا ۵۰۰ میلیون‌تومانی نیکوکاران زارچی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد همزمان با چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان، آیین گلریزان شهرستان زارچ با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار، مدیر کل زندانهای یزد،معاون فرهنگی هنری ارشاد استان یزد، فرماندار، شهردار، رئیس دادگستری ،رئیس شورای شهر، بخشدار مرکزی و مسئولین شهرستان زارچ به میزبانی سالن ورزشی حُر برگزار شد.

استاندار یزد در این آیین ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: در شبی که به نام کریم اهل بیت نام گذاری شده بسیار پسندیده است که مردم در کنار مسئولین شادی را به اشتراک گذاشته و دست به دست  هم با کمکهای خود زمینه محکومینی را فراهم میکنند که به دلایل جرائم غیر عمد در زندانها به سر میبرند و از خانواده خود دور هستند.

در ابتدای این برنامه نیز حجت الاسلام سید محمود روحانی طباطبایی امام جمعه شهرستان زارچ ضمن خیر مقدم به مردم و مسئولینی که در این جشن حضور دارند گفت: یکی از بزرگترین فضائل اخلاقی امام حسن مجتبی(ع) بخشندگی و کمک به افراد نیازمندی بود که دچارمشکل بودند از همین رو امیدواریم  امشب که شب میلاد امام مهربانی هاست بتوانیم با کمک های خود زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم کنیم.

در حاشیه این برنامه از کتاب شعرِ شاعران شهرستان زارچ تالیف راضیه ابوترابی زارچی خواهر شهید والامقام محمدکاظم ابوترابی و کتابِ جان مادرنوشته فاطمه ذاکری خواهر شهید محمدحسین ذاکری رونمایی شد.

اجرای موسیقی توسط خواننده کشوری فریدون آسرایی، طنز توسط هنرمند طناز مهدی صفوی زاده و ورزش باستانی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این آیین بود و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از طرف خیرین و صنعت گران جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از