حالت تاریک
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

گروه‌های جهادی افرادی دغدغه‌مند در جامعه هستند

گروه‌های جهادی افرادی دغدغه‌مند در جامعه هستند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: گروه‌های جهادی افرادی دغدغه‌مند هستند که نمی‌توانند در برابر سختی و رنج هم‌نوع خود راکد باقی‌ بمانند.

سردار حسین زارع کمالی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی افرادی دغدغه‌مند و نگران نسبت به آینده این کشور و استان را در دل خود جای داده است، اظهار کرد: نیروهای جهادی جایگاه ویژه‌ای در کشور و استان یزد دارند، زیرا این افراد با نقش مهم خود و دغدغه‌مندی‌شان در توسعه اقتصادی، امنیتی و اجتماعی استان نقش پررنگی ایفا می‌کنند.

وی افزود: حضور گروه‌های جهادی در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی مردم نه تنها باعث رشد و توسعه فردی مردمان مناظق محروم می‌شود، بلکه با رفع نیازهای مهم مردمان این مناطق آرامش و آسودگی خیال برای آنان ایجاد می‌کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به نقش پررنگ نیروهای جهادی در بخش سازندگی و عمرانی استان یزد ادامه داد: اهمیت حضور نیروهای جهادی در استان یزد در سیل مرداد ماه ۱۴۰۱ به چشم دیده شد و اگر گروه‌های جهادی در آن شرایط به کمک سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان نمی‌آمدند، قطعا شرایط به نوع دیگری پیش می‌رفت و مردم نیز سختی و دشواری بیشتری را متحمل می‌شدند.

وی افزود: ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی محرومین که یکی از اقدامات سپاه الغدیر استان یزد بود به کمک گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی استان یزد در ماه مبارک رمضان سال جاری آغاز شد و کمک این نیروهای جهادی بود که این پروژه توانست با موفقیت رو به جلو حرکت کند.

زارع‌کمالی تصریح کرد: حضور نیروهای جهادی در بخش‌های آموزشی و بهداشتی نیز اهمیت زیادی دارد، چراکه این نیروها با ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی به جوامع روستایی و شهری، به ارتقای سطح سلامت و آموزشی افراد کمک می‌کنند و در نتیجه توسعه و پیشرفت اجتماعی این مناطق رقم خواهد خورد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از