حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
همزمان با ایام شهادت سردار دلها منتشر شد؛

طوفان‌الاقصی حاصل مکتب سردار سلیمانی

طوفان‌الاقصی حاصل مکتب سردار سلیمانی

سردار سلیمانی تشکیل‌دهنده هسته‌های مقاومت در منطقه بود و همین عملیات طوفان‌الاقصی نتیجه رشادت‌ها و تلاش‌های سردار شهید سلیمانی در بر ملا کردن توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن در منطقه به ویژه فلسطین بود.

به گزارش «یزدرسا»، سردار شهید سلیمانی با مبارزه با تروریسم و ایجاد مکتب مقاومت در منطقه غرب آسیا سیاست‌های آمریکا در این منطقه را به سمت شکست پیش برد و امروز دیگر آمریکا آن ابرقدرت گذشته نیست بلکه قدرت آمریکا روز به روز رو به افول است و رژیم صهیونیستی نیز روز به روز به پایان خود نزدیک‌تر می‌شود، هژمونی استکبار جهانی در حال از بین رفتن و اضمحلال است و جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی و با نقش و تأثیرگذاری سردارانی چون سردار شهید سلیمانی رو به اقتدار است و به خوبی در دنیا خود را نشان داده است و در واقع این مکتب مقاومت سردار سلیمانی است که در جهان به منصه ظهور گذاشته شده است.

سیدجلیل میرمحمدی نماینده مردم شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در این زمینه گفت: حاج قاسم سلیمانی در منطقه غرب آسیا، چالش‌های جدی و اساسی برای دشمنان و استکبار جهانی ایجاد کرد و با ایجاد وحدت و انسجام بین نیروهای جبهه مقاومت تمام نقشه‌های آمریکا را نقش بر آب کرد و راهبردها و سیاست‌هایی که آمریکا در منطقه غرب آسیا دنبال می‌کرد را به بن بست کشاند.

وی ادامه داد: در حقیقت آمریکایی‌ها با اتاق فکری که بر پا کرده بودند و در راستای بی‌ثباتی و اعمال نظرات و سیاست‌هایشان در منطقه غرب آسیا فعالیت می‌کردند که سردار سلیمانی تمام آن نقشه‌ها و سیاست‌ها را نقش بر آب کرد.

 

طوفان‌الاقصی حاصل مکتب سردار سلیمانی

میرمحمدی گفت: ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی در حمایت از مردم ستمدیده منطقه و مبارزه با تحمیل ظلم و ستم بر مبتنی بر سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی بود و وی ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی و جنایت‌های آمریکا را دنبال می‌کرد که نتایج مثبت زیادی را به همراه داشت.

 

*ید واحده جبهه مقاومت در منطقه

 

وی ادامه داد: دشمن با اینکه این خیال را در خود می‌پروراند که با حذف فیزیکی سردار سلیمانی می‌تواند به جبهه مقاومت ضربه بزند اما جبهه مقاومت هم اکنون در بالاترین سطح از آمادگی به سر می‌برد و به شهادت رساندن و ترور سردار شهید سلیمانی نتوانست خللی در اهداف و آرمان‌های جبهه مقاومت ایجاد کند و اکنون عملیات طوفان‌الاقصی نتیجه جانفشانی‌ها و تلاش سردار سلیمانی در برملا کردن نقشه‌های شوم دشمن در منطقه به ویژه فلسطین است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس گفت: هم‌اکنون زیرساخت‌های جبهه مقاومت از هر نظر آماده است، امروز عمق استراتژیک برای جبهه مقاومت در سطح منطقه چه در عراق، یمن لبنان، سوریه، فلسطین و ... ایجاد شده است و امروز همه این کشورها در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و توطئه‌های استکبار و ایادی آن ید واحد شده‌اند.

 

میرمحمدی ادامه داد: اگر در گذشته حوزه جغرافیایی برای ما ایجاد مشکل ایجاد می‌کرد و نیروها تفکیک می‌شدند اما امروز براساس آرمان‌های انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت در هم تنیده شده‌اند و پایداری خاصی پیدا کرده‌اند.

 

 

طوفان‌الاقصی حاصل مکتب سردار سلیمانی

شهادت سردار سلیمانی خون تازه‌ای در رگ‌های جبهه مقاومت بود و با شهادتش نهضت و مکتب سردار سلیمانی را در کشورمان پایه‌گذاری کرد، وی قهرمان جبهه مقاومت اسلامی در برابر امریکا بود و جبهه استکباری را با وجود آن قلمرو وسیع جغرافیایی و امکانات در هم شکست و در واقع هژمونی جبهه استکبار را رو به فروپاشی برد.

 

*طوفان‌الاقصی نمونه‌ای از حیات جبهه مقاومت

 

اکبر غفوری کارشناسی سیاسی در استان یزد نیز در این زمینه با بیان اینکه وجود سردار شهید سلیمانی موجب گسترش و پرچمداری جبهه مقاومت شد، گفت: سردار سلیمانی شخصیتی ملی و فراملی بود و جریان مقاومت با شهادت  سردار سلیمانی در سراسر دنیا جانی دوباره گرفت، عملیات طوفان‌الاقصی نمونه‌ای از قدرت جبهه مقاومت است که نشأت گرفته از مجاهدت‌ها و تأثیرگذاری سردار سلیمانی است.

 

وی ادامه داد: توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و خواب‌هایی که آنها برای منطقه دیده بودند با ایجاد هسته‌های مقاومت در کشورهای منطقه توسط سردار سلیمانی به شکست منجر شد و نه تنها به اهداف خود نرسیدند بلکه هیمنه پوشالی آمریکا و ایادی آن، با شکست رژیم صهیونستی در جنگ 33 روزه، شکست‌های دومینووار آمریکا در عراق و سوریه، جنگ فعلی غزه و عملیات طوفان‌الاقصی بر تمام جهانیان آشکار شد.

 

استادیار گروه علوم سیاسی دانشگاه یزد اضافه کرد: اکنون فرهنگ مقاومت به یک اصل مهم در کشورهای منطقه تبدیل شده است  به گونه‌ای که فلسطینیان که قبلا با سنگ با رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کردند اکنون با وجود شهادت هزاران تن، در مقابله با رژیم صهیونیستی که مورد حمایت آمریکاست ذره‌ای کوتاه نمی‌آیند و اینگونه با عملیاتی چون طوفان‌الاقصی در مقابل اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی مقاومت کردند.

 

شهادت سردار سلیمانی درخت تنومند مقاومت را پر برگ و بار و تنومندتر کرد و آزادی‌خواهان جهان با این شهادتش، او را الگو قرار دادند و راه وی را ادامه می‌دهند در واقع این شهادت وحدت جبهه مقاومت در همه دنیا را بیشتر کرد.

 

*جبهه مقاومت ابهت استکبار را شکست

 

حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل شاکر، امام جمعه اردکان در این زمینه با بیان اینکه جبهه مقاومت به برکت سردار شهید سلیمانی متحدتر و قوی‌تر شده است، افزود: تشییع باشکوه و میلیونی پیکر سردار شهید سلیمانی و همچنین حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد به‌عنوان بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق در پی شهادت این سردار بزرگ، سیلی بزرگ به استکبار جهانی بود و موجب ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان ما شد.

 

 

طوفان‌الاقصی حاصل مکتب سردار سلیمانی

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در دل آمریکا و رژیم صهیونیستی رعب و وحشت انداخته است، افزود: آمریکا در واقع اکنون قدرتی ندارد و تنها نان تبیلغات خود را می‌خورد و یک ابهت ظاهری دارد که امروز این ابهت هم شکسته شد و رو به افول بودن آمریکا را شاهد هستیم و روز به روز به آن نزدیک می‌شویم.

 

امام جمعه اردکان با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی به‌عنوان سرباز ولایت و فرمانده جبهه مقاومت  شناخته می‌شود، عنوان کرد: این سردار بزرگوار بنیان‌گذار هسته‌های مقاومت بین‌المللی در منطقه و بسیاری از نیروهای آزادی‌خواه دنیا بود و این نیروها در رکاب او جنگیدند.

 

اقتدار، قدرت و عزت کنونی جبهه‌ مقاومت در رویارویی با توطئه‌های آمریکا و جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در منطقه، همه الگوبرداری از مکتب سردار سلیمانی است که باید این اقتدار حفظ شود و همچنان خط جبهه مقاومت تقویت شود تا رژیم صهیونیستی و حامی آن آمریکا به خود فکر توطئه و نقشه برای مردم این منطقه را ندهند.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از