حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
همزمان با سراسر کشور؛

یزدی‌ها جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

یزدی‌ها جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

مردم دارالعباده یزد شب گذشته با برگزاری تجمعی خودجوش همزمان با سراسر کشور حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت ایران در دمشق را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، مردم دارالعباده یزد شب گذشته همزمان با سراسر کشور در واکنش به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت ایران در دمشق و شهادت چندتن از فرماندهان سپاه قدس در سوریه با برگزاری تجمعی خودجوش در میدان امیرچقماق یزد ضمن محکومیت این حمله وحشیانه رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی پاسخ کوبنده و دندان‌شکن نظام جمهوری اسلامی ایران را خواستار شدند.

مردم ولایتمدار یزد در این تجمع با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و... حمله به سفارت ایران به دمشق را محکوم کردند و بر حمایت قاطع خود از جبهه مقاومت تأکید کردند.

در این تجمع مسئولان ارشد سیاسی و نظامی استان یزد نیز از جمله استاندار یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد و... حضور  داشتند.

در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج‌رحیمی و پنج تن از افسران همراه آنان شهید حسین امان‌اللهی، شهید سیدمهدی جلالتی، شهید محسن صداقت، شهید علی آقا بابایی و شهید سید علی صالحی روزبهانی به فیض شهادت نائل شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از