حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان:

یزد ظرفیت میزبانی رقابت‌های جهانی را دارد

یزد ظرفیت میزبانی رقابت‌های جهانی را دارد

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: یزد ظرفیت و پتانسیل میزبانی از رویدادهای جهانی و بین‌المللی را دارد.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، مهران تیشه‌گران در نشستی با حضور زهیر حاجی‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان، سیدرضایی مشاور ورزشی استاندار یزد، هاشمی معاون توسعه ورزش و حمیدرضا شیر سرپرست روابط عمومی این اداره کل، سید مصطفی سجاد رئیس و اعضا هیأت رئیسه هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان به بررسی وضعیت این هیأت و ورزشکاران ناشنوا پرداخت.

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در این نشست ابتدا از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه مدیرکل استان فردی با دانش، جوان، فعال پویا و دلسوز است که در این مدت کم نشان دهنده آینده روشنی برای ورزش استان است.

تیشه‌گران افزود : با توجه به ارتباطات خوب مدیرکل استان با مجموعه حاکمیتی، می‌تواند زمینه‌ساز تعامل و جذب بودجه برای ورزش این استان باشد که امیدواریم حمایت از ورزش‌هی ناشنوایان نیز مدنظر قرارگیرد.

وی بیان داشت: یکی از ضرورت‌ها و اقدامات مهم در راستای حمایت از ورزش ناشنوایان ساخت خانه اختصاصی ویژه ورزشکاران این رشته است که همه مسؤلان به ویژه استاندار حمایت‌های لازم را داشته باشند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با اشاره به اینکه ورزشکاران یزد توانایی و پتانسیل بالایی دارند یادآور شد: با ایجاد زیرساخت‌های مناسب می‌توان نفرات بیشتری در رشته‌های مختلف تحت پوشش این هیأت جذب و قهرمانان زیادی پرورش داد.

تیشه‌گران در پایان از حمایت‌های همه جانبه مسؤلین استان و نگاه ویژه به ورزشکاران ناشنوا تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست گفت: همه هیأت‌های ورزشی مورد توجه ما هست و هرگونه حمایت از ورزش‌های ناشنوایان انجام خواهیم داد.

حاجی‌حسینی افزود: با نگاه حمایتی استاندار به دنبال جذب منابع مالی مختلف هستیم تا بتوانیم ضمن حمایت از هیأت‌های ورزشی و قهرمانان، در بحث زیرساخت‌ها نیز گام خوبی برداشته و خانه اختصاصی ناشنوایان هم قطعا دنبال خواهد شد و امیدواریم بتوانیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از