حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان یزد:

۱۳ بازرس ویژه بر انتخابات یزد نظارت دارند

۱۳ بازرس ویژه بر انتخابات یزد نظارت دارند

رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه در استان یزد ۱۳ نفر بازرس ویژه انتخابات حضور دارند، گفت: در شهرستان یزد دو بازرس ویژه و در سایر شهرستان‌ها، یک بازرس ویژه در هر شهرستان حضور دارد.

سید حسن سالاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» اظهار کرد: در حال حاضر تمامی بازرسان انتخابات در صحنه حضور یافته و برای سلامت انتخابات تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه به ازای هر ۱۰ شعبه یک بازرس، فعالیت دارد، ادامه داد: این افراد فرایند انتخابات را رصد کرده و درصورتی‌که مشکلی در فرایند انتخابات مشاهده شود، در وهله اول، به نماینده فرمانداری اطلاع می‌دهند و در صورت نیاز موضوع را با بازرسان ویژه در میان می‌گذارند.

رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه افراد بازرس انتخابات از تجربه کافی برخوردارند، افزود: بازرسان انتخابات بر اساس چک‌لیستی که برای آن‌ها تعریف‌شده، روال و فرایند انتخابات را پیگیری می‌کنند و تلاش می‌کنند تا کادر اجرایی به نحو به وظایف خود عمل کرده و انتخابات به نحو احسن پیش برود.

سالاری با اشاره به اینکه در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری افرادی به‌عنوان بازرس ویژه انتخاب شده‌اند، گفت: بر اساس ابلاغ وزیر کشور، در این دور از انتخابات بازرسان ویژه انتخاب شده‌اند. این بازرسان به شهرستان‌ها اعزام می‌شود تا به‌عنوان بازرس ویژه انتخابات و نماینده استاندار، به وظایف خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه در استان یزد ۱۳ نفر بازرس ویژه انتخابات حضور دارند، ادامه داد: در شهرستان یزد دو بازرس ویژه و در سایر شهرستان‌ها، یک بازرس ویژه در هر شهرستان حضور دارد.

سالاری با تأکید بر اینکه لحظه‌به‌لحظه فرایند انتخابات رصد می‌شود و تک‌تک شعبات بازرسی می‌شود تا این انتخابات در سلامت برگزار شود، گفت: تا این لحظه ساعت ۱۳٫۳ خوشبختانه مشکل خاصی گزارش نشده است. تنها در دو مورد، نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، تخلف جزئی داشتند که با گفتگو رفع شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از