حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
معاون جوانان اداره ورزش و جوانان یزد:

۲هزار یزدی در صف دریافت وام ازدواج هستند

۲هزار یزدی در صف دریافت وام ازدواج هستند

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان یزد گفت: که تاکنون ۹هزار و ۷۸۵ وام پرداخت شده است و ۲هزار و ۳۲۷ نفر همچنان در صف انتظار دریافت وام هستند.

مجید محمدی در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به تعداد وام ازدواج پرداخت شده به متقاضیان استان یزد در سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان آذرماه سال جاری بیش از ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به زوج‌های یزدی پرداخت شده است.

وی افزود: در سال جاری ۱۲ هزار و ۱۱۲ نفر متقاضی دریافت وام ازدواج بودند که تاکنون ۹هزار و ۷۸۵ وام پرداخت شده است و ۲هزار و ۳۲۷ نفر همچنان در صف انتظار دریافت وام هستند.

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان یزد با اشاره به اینکه متولی پرداخت وام فرندآوری نیست، عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان یزد متولی تسهیلات ازدواج جوانان است و با توجه به جلسات برگزار شده در ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد در شهرستان اردکان هیچ فردی برای دریافت وام در صف انتظار نیست.

محمدی ادامه داد: استان یزد در پرداخت وام‌های استانی رتبه دوم کشور با پرداخت ۸۱درصد از وام‌ها را دارد.

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان یزد با اشاره به اهمیت ازدواج و فراهم کردن تسهیلات لازم برای زوج‌ها عنوان کرد: تسهیل شرایط مالی برای زوج‌ها با پرداخت تسهیلات مانند وام ازدواج می‌تواند از دغدغه این افراد بکاهد تا بتوانند نسبت به امر ازدواج بدون نگرانی مالی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه آمادگی مالی منجر به آمادگی اجتماعی می‌شود، تصریح کرد: آمادگی مالی در زوجین باعث افزایش آمادگی این افراد برای سایر مسائل اجتماعی می‌شود و درنظر گرفته شدن تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یکی از روش‌های افزایش آمادگی مالی در زوج‌ها است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از