حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
توسط جمعی از مسئولین انجام گرفت؛

۲ ورزشکار المپیکی یزد مورد استقبال قرار گرفتند

۲ ورزشکار المپیکی یزد مورد استقبال قرار گرفتند

محمد فتوحی و مبینا فلاح ۲ یزدی شرکت‌کننده در المپیک ۲۰۲۴ فرانسه، شنبه‌شب در آیینی با حضور جمعی از مردم و مسئولان در فرودگاه شهید صدوقی (ره) مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، محمد فتوحی و مبینا فلاح ۲ یزدی شرکت‌کننده در المپیک ۲۰۲۴ فرانسه، شنبه‌شب در آیینی با حضور جمعی از مردم و مسئولان در فرودگاه شهید صدوقی (ره) مورد استقبال قرار گرفتند. 

در این آیین علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از حضور ورزشکاران یزدی در مسابقات معتبر جهانی تشکر و تکریم قهرمانان و مدال‌آوران را یک رسالت ملی و وظیفه مهم مسئولان ذکر کرد. 

 همچنین زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان یزد حضور ورزشکاران این استان را در المپیک ۲۰۲۴ فرانسه بسیار بار ارزش و با اهمیت ذکر کرد و گفت: زمینه برای حضور یزدی‌ها در عرصه‌های مختلف ورزشی جهان فراهم است. 

شایان‌ذکر است؛ محمد فتوحی و مبینا فلاح، ۲ ورزشکار یزدی بودند که در المپیک ۲۰۲۴ حضور داشتند و در این مسابقات محمد فتوحی در بخش تیمی رشته شمشیربازی اسلحه سابر به مقام چهارم تیمی دست یافت و مبینا فلاح نیز برای اولین‌بار به جمع ۳۲ نفر برتر المپیک رشته تیراندازی با کمان راه یافت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از