حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خاتم خبر داد:

۳ مصدوم و فوتی حاصل تصادفی در خاتم

۳ مصدوم و فوتی حاصل تصادفی در خاتم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خاتم از تصادف سه دستگاه خودرو سنگین کامیون و تریلی در محور مروست به مهریز که دو مصدوم و یک فوتی در پی داشت، خبر داد.

مهدی زارعی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اظهار کرد: به دنبال تماس با اورژانس مبنی بر تصادف سه دستگاه خودرو سنگین (کامیون و تریلی) در ساعت یک و ۵۰ دقیقه بامداد امروز در کیلومتر ۱۵ محور مروست به مهریز، بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه مسجد ابوالفضل مروست به محل حادثه اعزام شدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: پس از رسیدن تیم امدادی هلال‌احمر و با توجه به گیر افتادن دو نفر از مصدومان با استفاده از ست نجات اقدام به رهاسازی و پس از اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

 

وی با بیان اینکه یکی از حادثه‌دیدگان در محل حادثه فوت شده بود که رها سازی و تحویل عوامل ذی‌ربط شد، عنوان کرد: تلفن ندای امداد ۱۱۲ در طول شبانه‌روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش‌های حوادث احتمالی ازطرف مردم است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم ادامه داد: این عملیات باحضور عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای مسجد ابوالفضل مروست، یک تیم دو نفره هلال‌احمر پشتیبان از مروست، نیرو‌های اورژانس و نیروی انتظامی و پلیس راهور و آتش‌نشانی و شهرداری و راهداری در محل حادثه انجام شد.

 

این مقام مسئول بر لزوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین فراگیری آموزش‌ها و اصول کمک‌های اولیه و امداد جهت ارائه خدمات به موقع به حادثه دیدگان تأکید کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از