حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
فرماندار شهرستان ابرکوه خبر داد:

۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار

۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار

فرماندار شهرستان ابرکوه گفت: ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در شهرستان ابرکوه وجود دارد که برای تکمیل قریب به ۲هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

محمدهادی زارع‌زاده در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به تعداد پروژه‌های شهرستان ابرکوه از ابتدای دولت سیزدهم اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۸۰ پروژه در شهرستان ابرکوه تعریف شده است که از این تعداد ۲۴ پروژه با اعتبار قریب به ۴۲۰ میلیارد تومان تکمیل شده است که ۲۸۰ میلیارد تومان آن از محل ملی تأمین اعتبار شد.

وی افزود: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قریب به ۲هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که عمده این اعتبار از محل استانی و به میزان هزار و ۱۳۹ میلیارد تومان و مابقی از سایر محل‌ها تأمین اعتبار باید شود.

فرماندار شهرستان ابرکوه با اشاره به مهمترین پروژه‌های تکمیل شده در این شهرستان بیان کرد: تکمیل جاده اسفندآباد به صفاشهر به طول ۲۲ کیلومتر پس از ۱۶ سال، ساختمان ۴ واحدی بیمارستان ابرکوه، بهره‌برداری از دو نیروگاه خورشیدی، ساخت و تکمیل ساختمان خیری نگهداری از معلولین از مهمترین پروژه‌های تکمیل شده در شهرستان ابرکوه است.

وی تصریح کرد: ایستگاه مسافری راه‌آهن با حدود ۴۰ درصد تکمیل، اصلاح شبکه آب روستایی با ۳۰ درصد پیشرفت، فاز سوم بیمارستان ۹۶ تختخوابی با ۶۰ درصد پیشرفت و پروژه مخازن ذخیره آب با ۲۰ درصد تکمیل از جمله مهمترین پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان ابرکوه است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از