حالت تاریک
سه‌شنبه, 02 بهمن 1403
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن سایت خبری یزد رسا هستید؟
آبفای یزد پیشگام در رضایت مردمی
مدیر دفتر بازرسی آبفای کشور خبر داد:

آبفای یزد پیشگام در رضایت مردمی

مدیر دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت آب و فاضلاب استان یزد را از استان‌های با کمترین شکایات مردمی در کشور است که نشان‌دهنده رضایت مردمی استان از این شرکت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزد رسا» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاصلاب استان یزد، کریم محرمی‌راد ضمن بازدید از فعالیت‌ها و مجموعه‌های مختلف، شرکت آب و فاضلاب استان یزد را از استان‌های با کمترین شکایات مردمی از آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: این موضوع نشان‌دهنده رضایت مردمی استان از شرکت آبفای یزد است و همچنین می‌تواند الگویی برای پیاده‌سازی فعالیت‌های این شرکت در سایر استان‌ها نیز باشد.

وی افزود: هدف از این بازدیدها تحقق اهداف کلان شرکت‌های آب و فاضلاب در راستای خدمت‌رسانی به مردم و همچنین به‌روزرسانی و کارآمدی فرآیندهای مدیریت اجرایی در این شرکت‌هاست.

مدیر دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوربا بیان اینکه زمان پاسخگویی به شکایات در آبفای یزد بین سه تا چهار روز و پایین‌تر از میانگین کشوری است، گفت: یکی از شاخص‌های ما برای ارزیابی شرکت‌ها سرعت رسیدگی به شکایات و خواسته‌های مردم است که با بهبود فرآیندهای مدیریتی، کیفیت خدمات و رضایت مشترکین نیز ارتقا پیدا می‌کند. 

وی نظارت را یکی از ارکان مدیریت بیان کرد و اظهار داشت: مدیران علاوه بر نظارت دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی، باید با اجرای خود نظارتی در مجموعه و فرآیندهای مدیریتی خود در جهت بهبود مستمر در اصول بهره‌وری شرکت گام بردارند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر