حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
دبیر ستاد طرح کالابرگ در یزد خبر داد:

آغاز اجرای مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

آغاز اجرای مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

دبیر ستاد طرح کالابرگ الکترونیک در استان یزد از آغاز اجرای مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از امروز 18 فروردین خبر داد.

محمدرضا فلاحتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، از آغاز اجرای مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در یزد از امروز 18 فروردین خبر داد و گفت: در این مرحله نیز مبلغ اعتبار 220 هزار تومان به ازای هر  نفر از اعضای خانوارهای دهک‌های یک تا هفت در حساب سرپرستان خانوار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هدف از این طرح، ارتقای سلامت اعضای خانواده و تأمین ویتامین‌ها، مغزی‌ها و پروتئین‌های آنهاست، ادامه داد: دولت در این طرح بسته غذایی را با 11 قلم کالای اساسی مورد نیاز سفره مردم تهیه کرده است و روش اجرای طرح نیز این است که این بسته به مبلغ تقریبا 740 هزار تومان برای هر عضو خانوار مشمول عرضه می‌شود و به هر نفر 220 هزار تومان مبلغ اعتبار خرید تخصیص داده شده است و با خرید این بسته مابه‌التفاوت قیمت آن را سرپرست خانوار به مبلغ تقریبا 520 هزار تومان به فروشنده پرداخت می‌کند.

دبیر ستاد طرح کالابرگ الکترونیک در استان یزد افزود: هیچ اجباری نیست که خرید این بسته کالایی به صورت یک جا انجام شود؛ این اعتبار یک ماهه است و شهروندان می‌توانند به صورت هفتگی و مرحله‌ای خرید خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: همچنین برای خرید یک برند خاص از یک کالا هیچ اجباری وجود ندارد و همچنین اجباری برای خرید غیر از این 11 قلم کالای اساسی نیست و انجام این اقدامات از سوی فروشنده تخلف است و شهروندان در صورت مشاهده اینگونه تخلفات می‌توانند موارد را به سامانه 124 سازمان صنعت معدن تجارت گزارش کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: تاکنون 170 ترمینال فروش طرح کالابرگ الکترونیک در فروشگاه‌های استان یزد به واسط تخلفاتی که داشتند توسط مجری طرح غیرفعال شده است و برخی فروشگاه‌ها نیز با حکم تعزیرات حکومتی پلمب شده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از