حالت تاریک
دوشنبه, 02 مهر 1403
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد:

آموزش شهروندی در سمت‌و‌سوی رضایت شهروندان باشد

آموزش شهروندی در سمت‌و‌سوی رضایت شهروندان باشد

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد بر لزوم آموزش شهروندی در راستای رضایت شهروندان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، فاطمه زارع گفت: باتوجه به اینکه بحث آموزش شهروندی در دستگاه‌های خدمات‌رسان، بسیار اساسی است نیاز هرکدام از سازمان‌ها در راستای آموزش شهروندی بررسی شد.

 

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: آموزش شهروندی، ایجاد یک رابطه دو سویه و مطلوب بین شهروند و حوزه مدیریت شهری است و خروجی آن مطالبه‌گری و افزایش نقش مشارکت‌پذیری شهروندان در اداره امور شهری را در بر دارد.

 

وی ضمن اشاره به اینکه با گسترش شهرنشینی در دهه‌های اخیر، نیاز به آموزش رفتارهای مناسب و مرتبط با زندگی شهرنشینی یکی از نیازهای اساسی شهر است، گفت: آموزش شهروندی با ارتقاء فرهنگ شهروندی ارتباط مستقیم دارد، این مولفه در جهت دادن رفتار شهروندان و کیفیت مشارکت آنان در امور جامعه به عنوان یکی از الزامات اساسی سرمایه اجتماعی و شاخص‌های توسعه فرهنگی یافتگی نقش موثری دارد.

 

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: در راستای حفظ امنیتی که در پارک‌های سطح شهر نیز بسیار ضروری است در این جلسه بحث و گفت‌وگو شد و مقرر شد دستگاه‌های مرتبط برای حفظ امنیت شهروندان و رضایتمندی آن‌ها، همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از