حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام جمعه بخش مرکزی یزد:

آیت‌الله شهید رئیسی در مقابل دشمن وادادگی نداشت

آیت‌الله شهید رئیسی در مقابل دشمن وادادگی نداشت

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: یکی از ویژگی‌های مشهود شهید آیت‌الله رئیسی این بود که در مقابل جامعه کفر سخت و پولادین بود و در برابر آنها وادادگی نداشت و کوتاه نمی‌آمد.

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش با اشاره به آیه‌ای از قرآن گفت: ایشان در مسئولیت‌های مختلفی که داشت خدمات زیادی به ملت ایران ارائه داد و یکی از ویژگی‌های مشهود شخصیت‌هایی چون شهید آیت‌الله رئیسی که در مسیر پیامبر(ص) قرار داشتند این بود که در مقابل جامعه کفر سخت و پولادین بود و در مقابل دشمن و کسانی که در برابر انقلاب جبهه‌گیری داشتند وادادگی نداشت و کوتاه نمی‌آمد.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های شهید رئیسی را مردمی بودن وی دانست و افزود: خادم‌الرضا شهید آیت‌الله رئیسی رحماء بینهم بود و درست در نقطه مقابل سخت بودن در برابر جامعه کفر، با مردم بسیار مهربان بود، او مانند شهید رجایی مردمی بود و سفری نیز که روز گذشته به روستاهای ورزقان داشت با مردم غیور آن منطقه گفت و شنود داشت، مشکلات آنها را شنید و برای حل آنها دستورات لازم را داد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد عنوان کرد: رئیس جمهور شهید ما به دنبال استقلال اقتصادی ایران بود و شخصیتی بود که برای رسیدن به این استقلال اقتصادی نگاه به دور نمی‌کرد و به درون کشور و توانایی‌هایی داخلی درون کشور تکیه داشت و با ارتباطاتی که با کشورهای دیگر داشت برای استقلال اقتصادی کشور تلاش می‌کرد.

وی بیان اشاره به اقدامات و خدمات خوب و راهگشای دولت سیزدهم در زمینه اقتصادی ادامه داد: نرخ بیکاری در دولت رئیس جمهور شهید ما به زیر ۷ درصد رسید و در طول دوران کوتاه ریاست جمهوری خود، هزاران کارخانه نیمه تعطیل و تعطیل را به عرصه تولید برگرداند و در این دوران شرکت‌های دانش بنیان زیادی راه‌اندازی و ‌شروع به فعالیت کردند.

مدرسی اضافه کرد: مردم ما راز و نیاز و عبادات‌ شهید رئیسی را می‌دیدند حتی در دیدارهای خارجی که داشت برای همگان مشهود بود که وی اهل بندگی و عبادت با خدا بود و ارادت ویژه ای به اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه امام رضا(ع) داشت.

وی با اشاره به وظایف و مسئولیت‌های ملت ایران در شرایط کنونی گفت: ملت ایران می‌دانند که با وجود اینکه این فرد خدمتگزار و رئیس جمهور مردمی را از دست دادیم اما خدمتگزاران دیگری دارند باید امیدوار باشیم چرا که این راه هر چه بهتر ادامه پیدا خواهد کرد.

مدرسی با اشاره به لزوم اتحاد و حفظ وحدت ملی بیش از گذشته گفت: باید در مراسمات و جلسات وحدت و انسجام خود را نشان دهیم، تمسک به ولایت رهبری داشته باشیم همانگونه که آیت‌الله رئیسی ذوب در ولایت بود.

وی افزود: ما باید راه شهیدان را ادامه دهیم، راه و پیام شهدا برای ما روشن است و دشمن نیز باید بداند که ما راه شهیدان را ادامه می‌دهیم و هیچ وادادگی نداریم، ملت ایران، ملتی خستگی‌ناپذیر است که تاکنون حوادث زیادی را تجربه کرده و این حادثه تلخ را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از