حالت تاریک
چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد خبر داد:

اجرای پویش هلال رحمت در شهرستان یزد

اجرای پویش هلال رحمت در شهرستان یزد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: داوطلبان و خیرین همای سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در قالب پویش هلال رحمت مهربانی و نوع دوستی خود را در ایام نوروز و در ماه مبارک رمضان به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر بزد، وهاب نخل‌بند یزدی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، پویش هلال رحمت با شعار «نوروز با نوع دوستی؛ رمضان با مهربانی» و با هدف کمک به اقشار بی‌بضاعت و کم‌بضاعت و ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه در شهرستان یزد اجرا شد.

وی گفت: در مرحله اول خیرین همای سلامت 150 بسته معیشتی و حمایتی را که شامل یک ست ظروف شیشه‌ای، مرغ، گوشت، برنج، روغن، رب، ماکارونی، کنسروماهی و لوبیا، شیرینی یزدی، چای، قندو ...به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون تومان بود بین بیماران سرطانی تحت پوشش توزیع کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: همچنبن در مرحله دوم با کمک داوطلبان و خیرین 100 بسته معیشتی که شامل ماکارونی، حبوبات شامل لپه و عدس و لوبیا، سویا، روغن، رب گوجه، تن ماهی، کنسرو لوبیا، مرغ، برنج، و .... به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان بود بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

این مقام مسئول با دعوت از خیرین نیک اندیش جهت مشارکت در اجرای طرح‌های انسان دوستانه و عام المنفعه، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر به‌ عنوان حلقه واسط توان توانمندان و نیاز نیازمندان بسترساز فعالیت‌های بشر دوستانه پذیرای حضور خیرین در بزرگترین نهاد جهانی و مردمی است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با اشاره به اعتماد مردمی‌به هلال احمر خاطر نشان کرد: جمع‌آوری و توزیع بسته‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و مردم نوعدوست می‌توانند کمک‌های خود را به هر میزان دلخواه به شماره کارت ۶۲۱۹ - ۸۳۶۶ - ۹۵۷۰ - ۶۳۶۷ و یا از طریق کد دستوری#۳* ۱۱۲* اهدا کنند و بخشی از نیات خیر خود را از مسیر هلال احمر به مقصد برسانند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از