حالت تاریک
سه‌شنبه, 25 اردیبهشت 1403
فرمانده ناحیه بسیج شهید منتظرقائم یزد اعلام کرد:

اجرای ۱۵۰ برنامه ویژه هفته دفاع‌مقدس در یزد

اجرای ۱۵۰ برنامه ویژه هفته دفاع‌مقدس در یزد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در سطح این ناحیه خبر داد.

به گزارش یزدرسا؛ سرهنگ حسین آزادی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: بنا به بیانیه انقلاب اسلامی، عرصه‌های علم و پژوهش، اخلاق و معنویت، اقتصاد، عدالت، مبارزه با فساد، آزادی و سبک زندگی از جمله عرصه‌های با اهمیتی است که بسیج تحقق اهداف متعالی در این عرصه‌ها را دنبال می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است، ادامه داد: تجلیل از رزمندگان و ایثارگران هفته دفاع مقدس، عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدا، برگزاری رزمایش رهروان شهدا در قالب ۷۵ گروه بازدید از خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان، برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح، همایش جوانان انقلابی تمدن ساز، اجرای مختلف گروه سرود در سطح شهرستان، برپایی شب‌شعر دفاع مقدس، همایش معلمان به‌عنوان افسران جنگ نرم، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، افتتاح چند کارگاه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های شاخص در نظر گرفته‌شده به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

آزادی‌نژاد برگزاری یادواره شهدا در نقاط مختلف یزد را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: یادواره شهدای عیش‌آباد و یادواره شهدا و آبروی محله به‌صورت محلی برگزار خواهد شد.

وی گفت: نمایش رزمی فرهنگی «رسم شیدایی ۳» به مدت هشت شب در دهکده مقاومت در جنب پارک کوهستان شهر یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج در اکثر محلات شهرستان یزد دایر بوده و در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند؛ ادامه داد: این پایگاه در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی را در دستور کار دارند.

آزادی‌نژاد ادامه داد: برپایی کافه شهدا در محلات، برگزاری مسابقات ورزشی در محلات و پایگاه‌ها، تجلیل از سربازان از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم در هفته دفاع مقدس است.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از