حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
اجرای ۴۰ برنامه شاخص ورزشی در استان یزد
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خبر داد:

اجرای ۴۰ برنامه شاخص ورزشی در استان یزد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ۴۰ برنامه ورزشی برای هفته تربیت بدنی و ورزش در استان یزد طراحی و برنامه‌ریزی شده است که این برنامه‌ها مختص مرکز استان نیست و این برنامه‌ها در دیگر شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، زهیر حاجی‌حسینی ظهر امروز در نشست مشترک خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی هیأت‌های ورزشی استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با بیان اینکه هیچ‌گاه نگاه تهدیدمحور به رسانه نداشتیم،‌ گفت: متأسفانه در حال حاضر بسیاری از هیأت‌های ورزشی روابط عمومی‌ها را آن طور که باید به رسمیت نمی‌شناسند و ما هر چه قدر رویدادهای ورزشی برگزار کنیم کل جامعه را نمی‌توانیم در هفته تربیت بدنی درگیر این رویدادها کنیم و در این زمینه نیازمند روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: از ۲۶ مهرماه تا ۲ آبان‌ماه هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است که هدف این هفته نشان دادن نقش و اهمیت ورزش در ایجاد یک جامعه پویا و سالم است و برای هر رویداد ورزشی باید پیوست رسانه‌ای داشته باشیم تا همه‌ اقشار جامعه بتوانند درگیر ورزش شوند و موضوع ورزش را به عنوان یک اصل از زندگی خود ببینند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد افزود: با توجه به فرموده رهبری امر به ورزش امر به معروف است و از این رو تنها دریچه‌ای که می‌توان این مقوله را رقم زد رسانه است و در اتفاقات خوب ورزشی از جمله آماده‌سازی ورزشگاه شهید نصیری، میزبانی لیگ برتر و برگزاری جام باشگاه‌های والیبال آسیا در یزد رسانه‌ها بسیار همراهی کردند که جای تقدیر دارد.

وی ضمن درخواست از مسئولان روابط عمومی‌ها برای تعامل با خبرنگاران، تصریح کرد: استان یزد دو ماه فوق‌العاده سنگین‌ را در حوزه ورزش تجربه کرد و یزد نشان داد در کنار صدر نشینی کنکور، کارآفرینی، صنعت و... در حوزه ورزش نیز سرآمد هستند و جای قدردانی دارد که این اقدامات مثبت با مطالبه‌گری جامعه رسانه اتفاق افتاد و رقم خورد.

حاجی‌حسینی با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان یزد گفت: در سطح استان یزد رویکرد برنامه‌های هفته تربیت بدنی اجرای برنامه‌های خلاقانه و جذاب و مورد پذیرش جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: ۴۰ برنامه ورزشی برای هفته تربیت بدنی و ورزش در استان یزد طراحی و برنامه‌ریزی شده است که این برنامه‌ها مختص مرکز استان نیست و این برنامه‌ها در دیگر شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.

حاجی‌حسینی عنوان کرد: در روز ۲۶ مهرماه مصادف با روز تربیت بدنی و نخستین روز از هفته تربیت بدنی تمام اماکن ورزشی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان یزدبرای عموم مردم استان رایگان است و در طول هفته تربیت بدنی نیز این اماکن با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی ۲۱ پروژه از جمله چهار استخر ورزشی، چند زمین مصنوعی روستایی و دو زمین چمن بزرگ مصنوعی در استان یزد آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد همچنین از برگزاری ویژه برنامه‌ای در بافت تاریخی یزد خبر داد و گفت: این برنامه ورزشی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به مدت سه روز و ویژه توانمندان، جانبازان و ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از