حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیر دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تفت خبر داد:

اردوی جهادگران بسیجی در منطقه گاریزات

اردوی جهادگران بسیجی در منطقه گاریزات

مدیر دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تفت از برگزاری اردوی جهادی گروه شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور تفت به مدت یک هفته در منطقه گاریزات خبر داد.

محمدمهدی عبدی‌نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» در رابطه با فعالیت گروه جهادی شهدای دانشجو در منطقه گاریزات اظهار کرد: فعالیت خواهران جهادگر این گروه در پنج عرصه برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان، برگزاری کلاس‌های هنری برای بانوان، رنگ‌آمیزی مدارس در قالب طرح شهید عجمیان، برگزاری کلاس‌های عمومی و نیز اقدامات فرهنگی صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های تقویتی و بازآموزی دروس و نیز رنگ‌آمیزی و بازپیرایی دو مدرسه مهدیه و غیاث بخ از جمله اقدامات صورت گرفته بود.

مدیر دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تفت اضافه کرد: کلاس‌های شمع‌سازی، نمد دوزی، کیک‌پزی و مجسمه‌سازی در بخ و نیز روستای رشکوئیه، با اقبال خوب اهالی برگزار شد.

وی گفت: کلاس‌های مشاوره، بیان مسائل سیاسی روز و نیز آموزش کمک‌های اولیه با بهره‌گیری از اساتید شاخص استانی برای اهالی این منطقه از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی بود.

عبدی‌نسب با اشاره به همراهی مسئولان شهرستان تفت و بخش گاریزات برای اجرای برنامه‌های گروه جهادی شهدای دانشجو تأکید کرد: فعالیت‌های جهادی برای اثربخشی، نیاز به همراهی مسئولان و نیز اقبال مردم منطقه دارد و در صورت تداوم این شرایط قطعاً شاهد فعالیت بیشتر جهادگران و رضایت بیشتر اهالی منطقه هدف خواهیم بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از