حالت تاریک
شنبه, 29 اردیبهشت 1403
چراغ راه؛

از سنگر اسلام با قطره‌خون خود دفاع کنید

از سنگر اسلام با قطره‌خون خود دفاع کنید

شهید حسن هزار پیشه ۲۶ خرداد ۱۳۴۳ در شهرستان تهران به دنیا آمد و سرانجام ۲۸ آبان ۱۳۶۲ در مریوان توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید.

 نکنند. که اگر

چنين کردند روز بدبختى مسلمانان و روز جشن ابرقدرتها و دشمنان اسلام است و با حضور و همبستگى مستمرتان همپاى ديگر برادران رزمنده ادامه دهنده راه شهدا باشيد و در امام بيشتر دقيق شويد و سعى کنيد عظمت او را بيابيد و خود را تسليم او سازيد و صداقت و اخلاص خود را همچنان حفظ کنيد.

 

اگر فيض شهادت نصيبم گشت آنان که پيرو خط سرخ امام عزيزم نيستند و به ولايت او اعتقاد ندارند بر من نگريند و بر جنازه من حاضر نشوند باشد که دم شهدا آنان را نيز متحول سازد و به رحمت الهى نزديکشان کند سخنى دارم با دوستان و آشنايان و اهل محل که اگر بدى از من ديده‌اند انشاالله به بزرگوارى خودشان اين بنده، حقير را مى‌بخشند و اگر طلبى از اين بنده داشتند از برادرم اصغر و قاسم دريافت کنند.

 

سلام مرا به رهبر عزيزم برسانيد و بگوييد تا آخرين قطره خونم سنگر اسلام را حفظ کردم. اى خداى بزرگوار و رحيم تو دهنده صبرى اگر شهادت را بر من مى‌پسندى صبرى از کوهها محکم تر بر پدر و مادرم عطا کن. اى خدايى که اشکها را تو از چشمها سرازير مى‌کنى لبخندها را تو بر لبها جارى مى‌سازى. آنگونه کن که هرگاه مادرم در شهادتم مى‌گريد ياد حسين(ع) بر دلش افتد و بر داغهاى حسين(ع) بگريد هرگاه بر جوان از دست رفته‌اش مى‌گريد ياد على‌اکبر و قاسم و ابوالفضل(ع) بر دلش آيد و بر آنان بگريد. اى خداى من دوستانم را ادامه دهنده راهم و برپاکننده پرچم سيدالشهداء قرار ده اى خداى من آخرين لحظه مرا لحظه ديدار خودت و ديدار امام زمان(عج) قرار ده. خدايا روز قبل از شهادتم حالم را دگرگون ساز چشمانم را از ديدن غير خود مأيوس ساز خدايا از تو مى‌خواهم که مرا در شيفته‌ترين حالات ممکن و در عاشق‌ترين حالات به درگاهت بخوانيم آنگونه که هرچه را مى‌بينم تو را ديده باشم.

 

در پايان با آرزوى توفيق و پيروزى نهايى رزمندگان اسلام که توانستند با امدادهاى الهى شرق و غرب جنايتکار را چنان به زانو درآورند که تمام شياطين بزرگ را به حيرت و تعجب وا دارند که:

«إِنَّ كَيدَ الشَّيطانِ كانَ ضَعيفًا» از همکارى کليه دست اندرکاران مراسم کفن و دفنم تشکر مى‌نمايم بعداز شهادتم مجلس ختم و چهلم مرا مجلس عزاى حسين(ع) و فرزندانش قرار دهيد. و اى خداى من در آن مجلس نظرى کن که بر شهداى کربلا گريسته شود که گريه بر عزاى حسين زنده نگهداشتن نهضت است. براى من گريه نکنيد و سياه نپوشيد و اگر جنازه من پيدا نشد دنبالش نرويد باشد که قسمتى از گناهانم بخشوده شود.

 

والسلام على من اتبع الهدى - حسن هزار پيشه

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از