حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
استاندار جدید طیف‌های سیاسی یزد را همراه کرد
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی:

استاندار جدید طیف‌های سیاسی یزد را همراه کرد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید ظرف همین چند روز همه گروه‌های سیاسی را با خود همراه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، مصطفی پور دهقان در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد که با حضور مدیران استان و معاون سیاسی وزیر کشور، صبح امروز در محل سالن شهید منتظر قائم استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه باید از زحمات شبانه‌روزی مهران فاطمی به‌عنوان استاندار سابق یزد تقدیر و تشکر کرد، اظهار داشت: شرحی که بر انتخاب استاندار گذشت در دل ما محفوظ است؛ چراکه در این میان گروه‌های سیاسی مختلف نظرات گوناگونی داشتند.

وی با تأکید بر اینکه برای انتخاب استاندار یزد، هر گروهی چند نفر را معرفی می‌کردند و در نهایت به سه نفر رسید، بیان داشت: به رئیس جمهور به صراحت اعلام کردم که برخی افراد از لحاظ سیاسی به دولت نزدیک‌تر هستند، اما به آقای بابایی از لحاظ قلبی نزدیک‌تر هستم و در نهایت تمام اعضا نظر دادند و در پایان آقای بابایی مورد تائید همگان قرار گرفت.


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری گفت: در نظام جمهوری اسلامی تمام افرادی که به پای صندوق رأی آمدند، پیروز هستند.

وی ادامه داد: آقای پزشکیان یک کلمه را به ادبیات سیاسی کشور افزود به نام «وفاق ملی» و در این زمینه کاملاً جدی ومصمم است و این موضوع در زمینه انتخاب کابینه و استانداران کاملاً مشخص است.

پوردهقان با خطاب قرار دادن بابایی استاندار یزد و با بیان اینکه شما در بسیاری از دولت‌ها کار کرده‌اید، تصریح کرد: وفاق به معنی نزدیک شدن دل‌ها به یکدیگر و خروج از دوقطبی‌های معمول جامعه است و آقای بابایی در این چند روز نشان دادند که تمام گروه‌های سیاسی را توانستند با درایت و مدیریت خود همراه و همدل کند و در این شرایط یزد آماده شروع یک دوران جدید است.

وی ادامه داد: امروز نمایندگان و تمام مسئولان و مدیران در کنار آقای بابایی هستیم و با وفاق و همدلی آماده همکاری با تیم شما هستیم زیرا اگر همراهی نکنیم از بسیاری از پروژه‌هایی که استان‌های دیگر در حال اجرا دارند، عقب خواهیم افتاد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از