حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
رئیس اتاق اصناف یزد مطرح کرد:

اعتراض میوه‌فروشان یزدی در حال رسیدگی است

اعتراض میوه‌فروشان یزدی در حال رسیدگی است

رئیس اتاق اصناف یزد گفت: اعتراض میوه‌فروشان یزدی رسیدگی و در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود میوه‌ای در سطح بازار یزد وجود ندارد.

علیرضا حسنی در گفتگو با خبرنگار یزد رسا، دررابطه‌با اعتراض صبح امروز تعدادی از میوه‌فروشان استان یزد اظهار داشت: تعدادی از میوه‌فروشان استان دررابطه‌با بالابودن مالیات اخذ شده از آنها در سال 1400 و 1401 معترض بودند که درهمین رابطه جلسات متعددی با مدیران اداره کل مالیاتی استان در چند روز اخیر برگزار کرده اند و انشاالله به زودی این مشکل برطرف می شود.

 

رئیس اتاق اصناف یزد افزود: اعتراض میوه‌فروشان به‌صورت خاص در زمینه کد اینتا برای رسته میوه‌فروشی است که آنها معتقدند این کد کارشناسی نشده است که به همین علت اتاق اصناف استان یزد نیز نامه‌نگاری با اتاق اصناف کشور داشته است تا در جلسات خود با مدیران مرتبط این موضوع را پیگیری کنند.

 

حسنی با تأکید بر اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود میوه در سطح بازار وجود ندارد تصریح کرد: هرچند در حد انتظاری که داشته‌ایم صبح امروز میوه وارد استان یزد نشده است؛ اما به علت ذخیره میوه در سردخانه‌ها، مشکلی در زمینه تأمین انواع میوه نداریم و مغازه‌های میوه‌فروشی سطح شهر نیز به‌صورت عادی در حال فعالیت هستند.

 

وی با بیان اینکه موضوع مورد اعتراض میوه‌فروشان یزدی تاحدی‌که در اختیار مدیران استان بوده است برطرف شده است اظهار داشت: این مشکل کشوری است و انشا الله به‌زودی در سطح کشور موضوع توسط مسئولان پیگیری و برطرف می‌شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از