حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
معاون امور جوانان هلال‌احمر استان یزد اعلام کرد:

اعزام نیروهای هلال‌احمر یزد برای خدمت‌رسانی در مشهد

اعزام نیروهای هلال‌احمر یزد برای خدمت‌رسانی در مشهد

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد از اعزام ۱۲۰ نفر از اعضای این جمعیت در طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت» در راستای خدمات رسانی به زائران امام رضا (ع) به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر یزد؛ سید جواد میرحسینی اظهار کرد: اعضای فعال جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد در قالب ۱۲۰ نفر خواهر و برادر، برای حضور در طرح «قدم به قدم تا مسیر بهشت» به مشهد مقدس اعزام شدند تا در دهه آخر صفر به زائران امام رضا (ع) خدمات ارائه دهند.

وی گفت:  این اعضا همراه با تجهیزات مورد نیاز و تعدادی ویلچر برای جابه‌جایی زوار مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون هلال احمر استان بیان کرد: طرح قدم به قدم در مسیر بهشت با هدف ارائه خدمات بشردوستانه، فرهنگی و ویلچررانی برای زائران سالمند و ناتوان علی‌بن موسی الرضا (ع) اجرا می‌شود.

میرحسینی با بیان این که برنامه خدمت جمعیت جوانان هلال‌احمر در مشهد از امروز پنج‌شنبه ۲۳ شهریورماه آغاز می‌شود، افزود: پس از گروه‌بندی توسط سرپرست‌ها، هر کدام از خادمان جوان در این ایام، دو روز به خدمت‌رسانی و کمک به زائران سالخورده، خسته و یا ناتوان مشرف می‌شوند که اقدامی‌بزرگ و بشردوستانه است.

در دهه پایانی صفر اعضای جوان و فعال جمعیت هلال احمر از سراسر کشور در حرم رضوی با برپایی پایگاه، آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از