حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان یزد:

افت فشار آب یزد به زودی برطرف می‌شود

افت فشار آب یزد به زودی برطرف می‌شود

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان یزد از برطرف شدن مشکل قطعی و افت فشار آب در برخی از مناطق استان یزد خبر داد.

محمد فاتحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به علت قطعی و افت فشار آب در برخی از مناطق استان یزد اظهار کرد: ناترازی برق در سراسر کشور باعث شد تا برق منطقه‌ای که پمپاژ آب انتقالی یزد در آن قرار دارد به مدت 4 ساعت قطع شود.

وی افزود: با توجه به اینکه به وسیله آب انتقالی ۲ هزار لیتر آب در هر ثانیه  به سمت یزد پمپاژ می‌شود، این قطعی ۴ ساعته باعث شد تا آب به برخی از مناطق استان یزد نرسد.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان یزد عنوان کرد: علاوه بر قطعی ۴ ساعته آب زمانی نیز طول می‌کشد که آب مجددا به یزد برسد که مجموع این مدت زمان برای اتصال مجدد برق باعث شده تا ذخایر مخازن آب استان یزد کاهش یافته و در برخی از مناطق استان یزد قطعی و افت فشار آب وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان استان یزد با وارد مدار کردن برخی از چاه‌های منطقه چرخاب، چاه‌های کشاورزی و سطح شهر این مشکل را تا حدودی حل کردند، افزود: استاندار یزد نیز طی تماسی با وزارت نیرو درخواست کرد تا برق در مسیر آب انتقالی به استان یزد تحت کنترل باشد و دچار قطعی نشود که در این زمینه قول مساعد را دریافت کردند.

فاتحی در پایان گفت: با اقدامات انجام شده و ورود عادی آب انتقالی به یزد مشکل افت فشار در مناطق استان یزد به زودی برطرف می‌شود البته در این زمینه لازم است که همشهریان به شدت در زمینه مدیریت مصرف اقدامات لازم را به عمل آورند که تا حل کامل مشکل، برخی از مردم شهر یزد دچار مشکل نشوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از