حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
رئیس سازمان آتش‌نشانی یزد مطرح کرد:

افزایش ۲ برابری عملیات سازمان آتش‌نشانی یزد

افزایش ۲ برابری عملیات سازمان آتش‌نشانی یزد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از انجام ۴ هزار و ۱۱ عملیات در سال جاری خبر داد و افزود: تعداد عملیات سازمان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ برابر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به نقل از روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، سعید پاک‌سرشت افزود: این عملیات شامل نزدیک به ۲ هزار حریق و بیش از ۲ هزار حادثه است این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته آتش‌نشانان یزد در ۱۱۰۸ مورد حریق و  ۱۰۳۹ مورد حادثه  شرکت کردند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در نیمه نخست امسال جان ۳۷۹ نفر را نجات دادند، ۱۵۹ نفر حادثه‌دیده و 3 آتش نشان مصدوم شدند و ۳۱ نفر نیز فوت کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد ادامه داد: در نیمه نخست امسال هزار و ۱۰۲ مورد استقرار و نزدیک به ۷۰۰ مورد اعزام کمکی برای حوادث و حریق در یزد انجام شده است.

پاک‌سرشت از انجام ۲۱۴۷ عملیات در مدت مشابه سال قبل شامل ۱۱۰۸ مورد حریق و  ۱۰۳۹ مورد حادثه خبر داد و افزود: آتش‌نشانان در نیمه نخست سال گذشته ۱۹۳ نفر را نجات دادند، ۸۷ نفر حادثه‌دیده و ۲ آتش‌نشان نیز مصدوم شدند و ۱۸ نفر نیز جان خود را از دست دادند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از