حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دادستان عمومی و انقلاب خاتم مطرح کرد:

انهدام شبکه توزیع داروهای غیرمجاز در خاتم

انهدام شبکه توزیع داروهای غیرمجاز در خاتم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: طی رصدهای اطلاعاتی و اقدامات فنی، شبکه ساخت و توزیع داروهای غیرمجاز با معرفی به‌عنوان داروی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و منهدم گردید.

محمد فیاض‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزد رسا» گفت: طی رصدهای اطلاعاتی و اقدامات فنی، شبکه ساخت و توزیع داروهای غیرمجاز با معرفی به‌عنوان داروی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و منهدم گردید.

وی افزود: این شبکه با داشتن عوامل فروش در شهرستان‌های دیگر از جمله یزد، شهربابک و پاسارگاد نسبت به توزیع غیرمجاز دارو در دیگر مناطق کشور اقدام و وجوه کلانی در این راستا تحصیل نموده بودند. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم اظهار داشت: در روز جاری عملیات مشترکی جهت بازرسی و دستگیری در هشت نقطه از شهرستان‌های خاتم، یزد، شهربابک و پاسارگاد با همکاری نیروهای اطلاعاتی و انتظامی انجام و ضمن کشف مقادیر قابل‌توجهی داروی غیرمجاز، ماده مخدر متادون و وسایل ترکیب و بسته‌بندی در قالب کپسول ترک اعتیاد و همچنین مشروبات الکلی، متهمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. 

این مقام قضایی اضافه کرد: جهت ضربه به بنیان‌های مالی این افراد، هجده حساب بانکی با گردش بیش از 300 میلیارد ریال مرتبط با خرید و فروش دارو مسدود شد. 

فیاض‌فر تأکید کرد: هرگونه تولید و توزیع دارو و یا مکمل‌های دارویی باید توسط مراجع ذی‌صلاح و با مجوز سازمان غذا و دارو باشد در غیر این صورت جرم بوده و به جهت به مخاطره انداختن سلامت مردم، برخورد قاطع قانونی با متخلفان این حوزه صورت خواهد گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از