حالت تاریک
شنبه, 29 اردیبهشت 1403
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد:

اهداء ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی

اهداء ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: ۱۴۴ سری جیهزیه ایرانی_اسلامی تا پایان وقت امروز تحویل نوعروسان یزدی در سطح استان یزد خواهد شد.

سردار حسین زارع‌کمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سیلی خوردن به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از اقدامات ما در این روز خدمت‌رسانی به مردم عزیز استان یزد است.

وی افزود: در این روز ۱۴۴ سری جیهزیه ایرانی_اسلامی تحویل نوعروسان یزدی در سطح استان یزد خواهد شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: این جهیزیه ایرانی شامل کالاهای اساسی و مورد نیاز زوج‌های جوان است که شامل ۶ قلم کالای اساسی به ارزش ۴۰ میلیون تومان است که تا پایان وقت امروز به دست این عزیزان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک ارگان امنیتی و نظامی است که در راستای حفاظت از خاک و ناموس وطن تلاش می‌کند، تصریح کرد: علاوه بر فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه نظامی و امنیتی، این ارگان در حوزه‌های دیگر همچون سازندگی، معیشتی، محرومیت‌زدایی و .... حضور پررنگی دارد که در راستای عمل به مسئولیت‌های خود امروز شاهد اهدای جهیزیه به نوعروسان استان یزد هستیم.

گفتنی است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه‌ای از نیروهای مسلح کشور است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ به‌دستور معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)، در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ تأسیس شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از