حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه:

ایمان و‌ اخلاص رزمندگان دفاع مقدس بی‌نظیر بود

ایمان و‌ اخلاص رزمندگان دفاع مقدس بی‌نظیر بود

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: ایمان و اخلاص رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بی‌نظیر بود و امروز ما وظیفه داریم یاد و خاطره این بزرگان را زنده نگه داریم.

به گزارش یزدرسا، سردار محمد مارانی امروز‌در بیست و هفتمین یادواره ۲۲ تن از شهدای روستاهای بنیز، بهشت آباد و باب دهوئیه شهرستان بهاباد استان یزد نسبت به جنگ فرهنگی دشمن هشدار داد و گفت: ما در جنگ نظامی پیروز شدیم ولی دشمن جنگ فرهنگی به راه انداخته و خانواده‌های ما را نشانه رفته است که باید مواظب باشیم و توطئه‌های دشمن را به موقع بشناسیم و خنثی کنیم.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ایمان و اخلاص رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بی‌نظیر بود،‌ اظهار داشت: امروز ما وظیفه داریم یاد و خاطره این بزرگان را زنده نگه داریم؛ در دوران دفاع مقدس بیش از ۸۰ درصد رزمندگان ما جوان بودند و امروز جوانان باید زندگی شهدا را مطالعه کنند و الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه رهبری و فرماندهی امام خمینی (ره) در جنگ مهم‌ترین مؤلفه در موفقیت‌های رزمندگان در دفاع مقدس بود، افزود: امام راحل (ره) مدیریت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی را بر عهده داشتند و جنگ را نیز فرماندهی می‌کردند.

مارانی تصریح کرد: هر جا رزمندگان و فرماندهان با بن‌بست مواجه می‌شدند، نظر نهایی را از امام راحل(ره) می‌گرفتند و نظر قاطع ایشان کارساز بود.

سردار مارانی اضافه نمود: یادواره شهدا فرصت مغتنمی جهت تبیین سیره و منش شهدا به آحاد جامعه بویژه جوانان است به همین دلیل برگزاری این برنامه‌های فرهنگی ضروری است.

فرمانده قرارگاه مدینه سپاه با بیان اینکه از حاج قاسم سلیمانی گفتن بسیار سخت است، افزود: حاج قاسم در یک خانواده مذهبی،‌ دست‌پاک و سالم رشد کرد و به این رتبه رسید.

مارانی با ابراز اینکه مکتب سلیمانی برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است، گفت: حاج قاسم در همه صحنه‌ها و در اتفاقاتی که در دوره زندگی وی رخ داد انسان بزرگی بود و با صلابت ایستادگی می‌کرد.

مارانی با بیان اینکه شهید سلیمانی حماسه‌های بزرگی را در دفاع مقدس آفرید، اضافه کرد: در تمام عملیات‌ها موفق عمل کرد و سخت‌ترین مأموریت‌ها را سردار می‌پذیرفت و به‌خوبی آنها را مدیریت کرد.

مراسم بیست و هفتمین یادواره ۲۲ تن از شهدای روستاهای بنیز، بهشت آباد و باب دهوئیه شهرستان بهاباد یزد با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم بهاباد در مجلس، مسئولان شهرستانهای بافق و بهاباد و خانواده معظم شهدا و اقشارمختلف مردم ولایت‌مدار شهرستان بهاباد جوار گلزار شهدای روستای شهید پرور بنیز برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از