حالت تاریک
چهارشنبه, 18 مهر 1403
بازدارندگی رژیم صهیونیستی خدمت به کل منطقه است
کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد:

بازدارندگی رژیم صهیونیستی خدمت به کل منطقه است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر منطقه و دنیا به دنیال آرامش است باید از عامل بازدارنده در برابر رژیم صهیونیستی استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، محمدحسن آصفری با اشاره به اینکه فرمایشات رهبر انقلاب در نمازجمعه نصر گفت: همان‌طور که رهبری فرمودند ضربه‌زدن به رژیم صهیونیستی، خدمت به کل منطقه و بشریت است، زیرا امروز بزرگ‌ترین تروریسم منطقه رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه اقدامات رژیم صهیونیستی ناامنی را در منطقه گسترش می‌دهد، تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی روی جنایت‌کاران قرون‌وسطا را سفید کرده است و امروز این رژیم کودک کش را به بزرگ‌ترین پرورش‌دهنده تروریسم در دنیا تبدیل کرده است.

نماینده ادوار مجلس با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در تمام اقدامات تروریستی که در دنیا صورت می‌گیرد دست دارد، عنوان کرد: تلاش صهیونیست‌ها ناامن‌کردن منطقه است تا از این طریق نفوذ خود را در بین کشورهای منطقه افزایش داده و نقشه‌های آمریکایی - صهیونیستی را در خاورمیانه پیاده کنند، ازاین‌رو بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی خدمت به کل منطقه است.

آصفری با اشاره به اینکه جریان تکفیری سلفی داعش در منطقه زاییده دست صهیونیست‌ها بود، ادامه داد: اگر منطقه و دنیا به دنبال آرامش است باید از عامل بازدارنده در برابر رژیم صهیونیستی استفاده کرد.

وی با انتقاد از انفعال مجامع بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرد: متأسفانه مجامع بین‌المللی بانفوذ لابی صهیونیستی حاضر نیستند در برابر رفتارهای جنون‌آمیز و دیوانه‌وار صهیونیست‌ها موضع‌گیری کنند؛ زیرا کارتل‌های صهیونیستی پشتیبان سیاست‌های آمریکایی و اروپایی هستند.

منبع: راه دانا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از