حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رییس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری یزد خبرداد؛

بازگشایی سامانه سرویس مدارس سپند از فردا

بازگشایی سامانه سرویس مدارس سپند از فردا

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد از بازگشایی سامانه سپند برای ثبت نام سرویس مدارس از فردا به مدت یک هفته به آدرس http://irtusepand.ir خبرداد.

مهدی فعالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی یزدرسا، با بیان اینکه ۲ هزار دانش آموز در سامانه سرویس مدارس ثبت نام نکرده‌اند، از خانواده‌ها خواست در اولین فرصت برای ثبت‌نام در سامانه سپند اقدام کنند.

وی همچنین از ثبت نام شدگان خواست نسبت به بررسی اطلاعات به ویژه ثبت آدرس محل سکونت و مدرسه و تکمیل کامل سامانه اقدام کنند چرا که مبنای نهایی ثبت نام و تعیین تعرفه خدمات اطلاعات مندرج در سامانه است.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به اینکه هیچ درگاه دیگری برای ارائه سرویس وجود ندارد، اضافه کرد: بعد از انجام ثبت نام با اطلاع رسانی که از سوی سازمان انجام می‌شود هزینه سرویس برای هر فرد مشخص و به خانواده‌ها اعلام می‌شود و آنها بر اساس این هزینه‌ای که مشخص می‌شود با مراجعه به شرکت‌های مربوطه و ادامه کار روند ثبت نام خود را انجام می‌دهند.

فعالی با تاکید بر اینکه این فرصت تمدید نخواهد شد، گفت: رانندگان متقاضی سرویس مدارس هم در این مهلت فرصت دارند از طریق شرکت هایی که تحت نظر سازمان هستند نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از