حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد:

باغی امیدبخش برای سالمندان یزدی راه‌اندازی می‌شود

باغی امیدبخش برای سالمندان یزدی راه‌اندازی می‌شود

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری یزد درصدد است با ایجاد باغی به نام باغ تجربه برای دورهمی سالمندان امیدبخشی را به ارمغان آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، فاطمه زارع گفت: شهرداری یزد درصدد است با ایجاد باغی به نام باغ تجربه برای دورهمی سالمندان امیدبخشی را به ارمغان آورد.

وی امه داد: با حضور سالمندان در باغ تجربه تا حدود زیادی اهداف کوتاه‌مدت سالمندان تأمین می‌گردد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد افزود: این باغ با فضای مناسب به منظور حضور ساعتی سالمندان کنار یکدیگر در یکی از بوستان‌های شهر یزد احداث خواهد شد تا این نسل گرانقدر و با تجربه بتوانند زمانی را با حضور در دورهمی هم نسل‌های خود با احساس خوشنودی و سرگرمی سپری کنند.

وی تأکید کرد: همچنین لازم است بوستان‌های شهر برای استفاده و حضور سالمندان مناسب‌سازی شود تا این نسل بدون هیچ خطری و با آسایش لازم از فضای سبز شهری بهره کافی ببرند.

زارع ادامه داد: قطعأ با پیدا کردن الگوهای جدید و سرگرم نمودن آن‌ها با وجود چنین فضاهایی می‌توان به کاهش زوال کمک کرد. فضاهایی همچون باغ و بوستان می‌توانند شرایطی را فراهم کنند که سالمندان کنار هم با گفتگو و انتقال تجربیات سرگرمی و آسودگی خیال را برای آنها فراهم کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از