حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
دبیر اجرایی خانه کارگر استان یزد:

با کنارگذاشتن گلایه‌مندی‌ها در انتخابات شرکت کنیم

با کنارگذاشتن گلایه‌مندی‌ها در انتخابات شرکت کنیم

دبیر اجرایی خانه کارگر استان یزد گفت: جامعه کارگری ما به دلیل مختلف گله‌مند هستند اما این گلایه‌مندی‌ها را باید کنار بگذاریم و درانتخابات شرکت کنیم.

محمدعلی دهقانی در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا»، با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات به ویژه انتخابات مجلس گفت: حضرت امام خمینی(ره) می‌فرمایند مجلس در رأس امور است، پس مجلس شورای اسلامی و حضور پرشور در انتخابات بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه جامعه کارگری ما به دلیل عدم امنیت شغلی به واسطه قراردادهای موقت ، دستمزد پایین و تورم بالا بسیار گله‌مند هستند و از طرفی این مصوبه اخیر مجلس در باب افزایش سن و سابقه برای بیمه‌شدگان نیز مزید بر علت شد اما این گلایه‌مندی‌ها را باید کنار بگذاریم و درانتخابات شرکت کنیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان یزد افزود: با حضور پای صندوق رأی است که می‌توانیم تغییر ایجاد کنیم و همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.

وی عنوان کرد: باید به پای صندوق‌های رأی بیاییم به افرادی رأی بدهیم که درد کارگری لمس داشته باشند و در مجلس صدای کارگران و جامعه کارگری باشند و وکیل واقعی مردم باشند و وکیل‌الدوله نباشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از