حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در مدت 2 روز انجام می‌گیرد؛

برنامه‌های سفر وزیر میراث فرهنگی در یزد

برنامه‌های سفر وزیر میراث فرهنگی در یزد

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و حضور در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان از جمله برنامه‌های روز دوم سفر وزیر میراث فرهنگی به یزد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، سیدرضا صالحی امیری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دومین روز سفر خود به یزد دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را در برنامه دارد.

حضور در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، حضور در اداره کل میراث فرهنگی و دیدار با کارکنان این اداره کل و همچنین بازدید از پروژه موزه بزرگ یزد و کارخانه سعادت نساجان از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر وزیر میراث فرهنگی به استان یزد است.

صالحی امیری روز گذشته در یزد پس از شرکت در مراسم عزاداری بیت شهید صدوقی یزد، در مراسم عزاداری آخر ماه صفر در روستای توت شهرستان ارکان حضور یافت و سفر به شهرستان مهریز و بازدید از باغ جهانی پهلوانپور و شرکت در مراسم عزاداری مردم این شهرستان و همچنین بازدید از بافت تاریخی یزد و باغ جهانی دولت آباد از دیگر برنامه های روز اول سفر وزیر میراث فرهنگی به یزد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از