حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد خبر داد:

برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در یزد

برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در یزد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد از برپایی بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از ۲۸ شهریور ماه به مدت ۴ روز در یزد خبر داد.

به گزارش یزدسا به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی یزد؛ احمد قافی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان با هدف معرفی محصولات استاندارد و برقراری تعامل میان سرمایه گذار و تولیدکننده اظهار داشت: بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، مواد و مصالح، تاسیسات برقی و مکانیکی، آسانسور، درب و پنجره، شیشه و تجهیزات فنی از ۲۸ تا ۳۱ شهریور توسط سازمان نظام مهندسی استان و با تکیه بر معماری اصیل و سنتی یزد در محل دائمی نمایشگاه‌های این استان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد با اشاره به حضور فعالان عرصه ساختمان از هفت استان کشور در این نمایشگاه افزود: یزد، گیلان، خراسان رضوی، مرکزی، تهران، اصفهان و البرز در ۹۴ غرفه آخرین دستاوردهای خود را در دو سالن و فضای باز نمایشگاه در مساحتی به متراژ 9 هزار متر مربع به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: اصلاح زنجیره و کاهش انرژی در روند ساخت و ساز از مباحث مورد اهمیت این نمایشگاه بوده که به همین منظور دوره‌های آموزشی ویژه مهندسان و مالکان و سرمایه‌گذاران حوزه مسکن برنامه‌ریزی شده است.

قافی یادآور شد: بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان ۲۸ الی ۳۱ شهریور ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ برای بازدید متخصصان و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید عموم در شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از